A fitnesz influencerek hatása a vásárlási szokásokra
Elmentve itt :
| Szerző: | Bánhidi Bora |
|---|---|
| További közreműködők: | Kovács Dr. András |
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás internetmarketing marketing online marketing sport vásárlói magatartás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40022 |
Hasonló tételek
A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina
: Balogh Eleni Krisztina
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea
: Bangó Bettina Andrea
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Székely Hanna
: Székely Hanna
A fitnesz turizmusra gyakorolt hatása, avagy a fitnesz, mint turisztikai termék
: Pusztaiová Jennifer
: Pusztaiová Jennifer
AZ INFLUENCEREK HATÁSA A FOGYASZTÓI SZOKÁSOKRA A TÁPLÁLÉKKIEGÉSZÍTŐK PIACÁN
: Czinger Erik
: Czinger Erik
Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészítők piacán
: Czinger Erik
: Czinger Erik
Sportmarketing a magyar közösségi média térben - Egészséges életmódot hirdető fitnesz mikro-influencerek Magyarországon
: Ötvös Dóra
: Ötvös Dóra
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Szolgáltatásmarketing a fitnesz iparágban
: Székely Gerda
: Székely Gerda
A koronavírus hatása a magyarországi online élelmiszer-vásárlási szokásokra
: Palánki Bence
: Palánki Bence
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási szokásaira
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
A Flex-fitnesz stratégiájának kialakítása
: Lakatos Zsuzsanna
: Lakatos Zsuzsanna
Influencer marketing a közösségi médiában és a beauty influencerek hatása a hajápolási szokásokra
: Taródi Bettina
: Taródi Bettina
Az influencerek befolyásoló hatása a fiatal nők vásárlási döntéshozatalára
: Klich-Lázár Anna
: Klich-Lázár Anna
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
A reklámok befolyásoló hatása a vásárlási szokásokra és a mentális egészségre
: Mundi Hella
: Mundi Hella
Személyes vásárlási szokások vizsgálata a Pepco áruházakban, pandémia és az infláció hatása a vásárlási szokásokra
: Laky Andrea
: Laky Andrea
Az Influencerek Hitelességének Szerepe a Vásárlási Döntéshozatalban
: Varga-Piskor Dorina
: Varga-Piskor Dorina
A hazai és nemzetközi gasztro-influencerek hatása a gasztronómiai fogyasztási szokásokra a fiatal felnőttek körében
: Garancsy András
: Garancsy András
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon
: Gáspár Lili
: Gáspár Lili
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor
: Pintér Béla Gábor
Az influencerek hatása az étrendkiegészítők vásárlási szokására és a fogyasztói magatartásra.
: Szkaliczki Dániel
: Szkaliczki Dániel
Sportrendezvények turisztikai hatásai Budapesten Fitnesz rendezvények alapján
: Zsigmond Regina
: Zsigmond Regina
Fitnesz influenszerek vásárlást befolyásoló ereje a közösségi médiában
: Fornádi Krisztina
: Fornádi Krisztina
A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
: Máté Bálint
: Máté Bálint
Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére
: Fejérvári Noémi
: Fejérvári Noémi
Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire
: Bene Róbert
: Bene Róbert
Az influencerek, mint vásárlási tanácsadók. Hogyan alakítják a döntési folyamatokat?
: Monori Kitti
: Monori Kitti
Programozás C# nyelven – Fitnesz bérlet és fogyasztás nyilvántartó rendszer
: Somogyi Gábor
: Somogyi Gábor
Influencerek hatása a sportban
: Berta Zoltán László
: Berta Zoltán László
A Covid-19 pandémia és az azt követő gazdasági válság hatása a hazai személygépjármű vásárlási szokásokra
: Guba Bercel Zoltán
: Guba Bercel Zoltán
A travel retail árképzés és hatása a vásárlási szokásokra az Estée Lauder Kereskedelmi Kft. példáján keresztül
: Ludik Ágnes
: Ludik Ágnes
Hasonló tételek
-
A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora -
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina -
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea -
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Székely Hanna -
A fitnesz turizmusra gyakorolt hatása, avagy a fitnesz, mint turisztikai termék
: Pusztaiová Jennifer