A COVID-19 járvány hatása a Front Office munkakörre egy 4 csillagos szálloda szemszögéből

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gőcze Anett
További közreműködők: Schultz Éva
Kulcsszavak:Accor Hotels
Front Office
koronavírus-járvány (COVID-19)
recepció
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40033
Leíró adatok
Kivonat:A 2019-ben a kínai Wuhan városából kiinduló világjárvány felkészületlenül ért mindenkit, beleértve a turisztikai szektort is. Nem volt előre kidolgozott válságkezelési stratégia egy világ minden országát érintő pandémia esetére. A projektmunkám célja szorosan kapcsolódik a szakmai gyakorlatom során végzett munkámhoz. Kutatási kérdésem a következő: A COVID-19 járvány időszaka alatt, hogyan változott egy 4 csillagos szállodai recepciós munkaköre és munkakörülményei. A kutatás által szeretnék választ kapni arra is, hogy a kialakult helyzet hatására milyen hajlandósággal fogja ezt a munkakört betölteni szakképzett személyzet.