Kávé kereskedés értékesítési stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyarics Bence
További közreműködők: Kozák Dr. Tamás
Kulcsszavak:értékesítés
fejlődés
kávé
marketing
vállalkozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40051

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40051
005 20220715112340.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Magyarics Bence 
245 1 0 |a Kávé kereskedés értékesítési stratégiája  |c Magyarics Bence  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Tisztelt Olvasó!A dolgozatom a saját induló vállalkozásom értékesítési stratégiáját tartalmazza. A kutatástól az értékesítési stratégia kidolgozásán át az összefoglalásig kifejtetem az erősségeket és gyengeségeket, lehetőségeket és veszélyeket a kávé kereskedés piacán és hogy milyen egyéb külső tényezőkkel kell számolnom. A dolgozatom végén javaslatokat teszek a kutatásomból kapott eredmények megoldására és összefoglalom, hogy milyen irányba fejlődjön a vállalkozásom. 
695 |a értékesítés 
695 |a fejlődés 
695 |a kávé 
695 |a marketing 
695 |a vállalkozás 
700 1 |a Kozák Dr. Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40051/1/Magyarics%20Bence%20v%C3%A9gleges%20PROJEKTMUNKA.pdf  |z Dokumentum-elérés