Housekeeping mint turisztikai termék

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csizmadia Angéla
További közreműködők: Schablik Dr. Vilmos
Kulcsszavak:háztartás
kereslet-kínálat
marketing
turisztika
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40056
Leíró adatok
Kivonat:Az elkészített projektmunka a housekeeping aktuális helyzetét mutatja be. Kivetítve a hagyományos emeleti szervezéstől a napjainkban használatos housekeeping azaz háztartás kifejezésig. A záródolgozat több fázisból áll amelyek egymásra épülnek fel. Ezek a témák közé sorolhatóak a turizmusmarketing célja, a már címben használatos turisztikai termék fogalma, az emeleti munkaszervezés folyamatai és szakaszai. Mindezek a szakmai gyakorlati helyre tükrözve. A projektmunka fő tézise az, hogy a housekeeping valóban turisztikai termék e. És ha igen akkor mitől és hogyan válik szerves részévé a turizmus környezetének.