Csabai kolbász, mint hungarikum értékesítési sajátosságai
Saved in:
Main Author: | Bukris Gréta |
---|---|
Other Authors: | Kulcsar Janosné |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | árujelző értékesítés jelölés minőségdíj reklámeszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40062 |
Similar Items
A Csabai Kolbászfesztivál és a csabai kolbász hatása a turizmusra
: Süle Luca
: Süle Luca
A Pálinka, mint Hungarikum
: Dósa Alexandra
: Dósa Alexandra
Hungarikumok - A zserbó, mint Hungarikum
: Török Csilla Anna
: Török Csilla Anna
Egy Igazi Hungarikum –A Hungarikum Fesztivál Szeged
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
A Csabai Garabonciás Napok értékelemzése
: Eperjesi Dávid
: Eperjesi Dávid
A Csabai Kolbászfesztivál hatása Békéscsaba turizmusára
: Tarnótzky Réka Anna
: Tarnótzky Réka Anna
Pálinka, mint hungarikum és népszerűségének növelési lehetőségei
: Madar Gwendolin
: Madar Gwendolin
A pálinka, mint hungarikum szerepe a magyar gasztronómiában
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A Csabai Kolbászfesztivál újrapozícionálása és jövőbeni stratégiája
: Kolossváry Lilla
: Kolossváry Lilla
Évszázados hagyományok őrzése gasztrofesztivál keretében –avagy a csabai kolbászfesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
Pálinka, mint hungarikum fogyasztási szokásai a fiatalok körében Fókuszban az Árpád Pálinka és a Városliget Café
: Sóvágó Éva Zsuzsanna
: Sóvágó Éva Zsuzsanna
A pálinka, mint hungarikum turisztikai vonzerejének vizsgálata a Pálinka Experience Budapest alapján
: Weisz Regina Virág
: Weisz Regina Virág
„Hungarikum” Fókusz alatt a magyar cafeteria rendszer
: Beke Leila
: Beke Leila
A pálinka, mint hungarikum, avagy hogyan jelenik meg a pálinka turisztikai vonzerőként Magyarországon
: Hájer Hanna
: Hájer Hanna
A Gyulai kolbász márka megalakulása, sikerének kulcsa a hazai piacon és/vagy a nemzetközi piacon
: Fodor Sára
: Fodor Sára
A hungarikum, mint endogén erőforrás szerepe a helyi fejlesztésben, a Gönci barackpálinka példáján keresztül
: Ritter Krisztián
Published: (2019)
: Ritter Krisztián
Published: (2019)
Atombomba vagy csodafegyver? avagy az új hungarikum, az EKÁER bevezetése
: Harmati-Csontos Csilla
: Harmati-Csontos Csilla
A budapesti ötcsillagos luxusszállodák értékesítési szolgáltatásainak marketingeszközeinek sajátosságai
: Melcher Bálint
: Melcher Bálint
A marketing kommunikáció sajátosságai a különböző értékesítési kapcsolatokban
: Králik Virág
: Králik Virág
A bioélelmiszerek értékesítési sajátosságai és a vásárlási szokásainak vizsgálata
: Wimmer Szilvia
: Wimmer Szilvia
Termékbemutató, mint értékesítési módszer Termékbemutató általi értékesítés helye az értékesítési csatornában - termékbemutató általi értékesítés folyamata feltáró kutatás segítségével
: Daru Mariann Dóra
Published: (2007)
: Daru Mariann Dóra
Published: (2007)
Környezetbarát termékek értékesítési sajátosságai egy ökobolt tevékenysége és fogyasztói szokások elemzése alapján
: Forgony Anna
: Forgony Anna
A Clean Center Kft. értékesítési rendszerének vizsgálata a tisztítószer ipar sajátosságai tükrében
: Mozsárik Laura
: Mozsárik Laura
A növényi tejek értékesítési sajátosságai és a fogyasztói szokások elemzése a magyar piacon.
: Horváth Janka
: Horváth Janka
A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata
: Bús Szilvia
: Bús Szilvia
Piroskák és Farkasok. Az orvoslátogatás, mint értékesítési rendszer vizsgálata
: Hetényi Márton
: Hetényi Márton
A legnagyobb értékesítési folyamat a FŐTÁV Nonprofit Zrt. – nél
: Harangozó Gréta
: Harangozó Gréta
Egy leányvállalat értékesítési gyakorlata egy multinacionális anyavállalat árnyékában
: Bárány Gréta Eszter
: Bárány Gréta Eszter
Trunk Show, mint luxus divatmárka közvetlen értékesítési csatornája, operációs folyamatainak nehézségei
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
A Visit Hostel és Kollégium, mint ifjúsági szálláshely üzemeltetésének sajátosságai
: Kőszegi Zsófia
: Kőszegi Zsófia
Tanácsadás, mentoring coaching mint vezetőfejlesztő támogatások alapvető sajátosságai és összehasonlításuk
: Kőrösi Péter
: Kőrösi Péter
Egyház és alapítvány mint nonprofit szervezetek számviteli sajátosságai egy egyházközségben
: Pásztor Anita
: Pásztor Anita
Értékesítési csatornák a szállodaiparban
: Adorján Borbála
: Adorján Borbála
Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája
: Orosz Ádám Krisztián
: Orosz Ádám Krisztián
Kávé kereskedés értékesítési stratégiája
: Magyarics Bence
: Magyarics Bence
Az ALDI értékesítési stratégiája
: Bencze Balázs Imre
: Bencze Balázs Imre
Az IBUSZ értékesítési stratégiái
: Mikola Lilla
: Mikola Lilla
Az APEH, mint szolgáltató hivatal ügyfélkezelésének sajátosságai az Ügyfélkapcsolati Főosztály gyakorlatában
: Kovács Brigitta
: Kovács Brigitta
Banki termékek értékesítési lehetőségei telemarketinggel
: Fa Viktor
: Fa Viktor
Utazási vállalkozások értékesítési módszereinek változása
: Pivárcsi Benedek
: Pivárcsi Benedek
Similar Items
-
A Csabai Kolbászfesztivál és a csabai kolbász hatása a turizmusra
: Süle Luca -
A Pálinka, mint Hungarikum
: Dósa Alexandra -
Hungarikumok - A zserbó, mint Hungarikum
: Török Csilla Anna -
Egy Igazi Hungarikum –A Hungarikum Fesztivál Szeged
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019) -
A Csabai Garabonciás Napok értékelemzése
: Eperjesi Dávid