Az INVIA.HU utazásközvetítő cég marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Benedek Dr. Fanni
További közreműködők: Sipos Erika
Kulcsszavak:digitális marketing
elektronikus ügyintézés
marketingkommunikáció
személyes eladás
utazásközvetítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40069

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40069
005 20220715112402.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Benedek Dr. Fanni 
245 1 3 |a Az INVIA.HU utazásközvetítő cég marketingkommunikációja  |c Benedek Dr. Fanni  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Felsőoktatási szakképzésen lévő hallgatóként szakmai gyakorlatomat az INVIA.HU utazásközvetítő cégnél töltöttem el, melynek ideje pont az előfoglalási kedvezmények időszakára esett, amikor is özönlöttek a megkeresések. Szinte minden új utasnál felmerült bennem a kérdés: „honnan tud ez a sok ember rólunk?”, „hogy találnak ránk?”, „miért épp minket választanak a foglalásukhoz?” és e sok kérdés kapcsán meg is érett a gondolat, hogy az Invia marketingkommunikációja egy tökéletes téma lenne a képzést lezáró projektmunkámhoz.Ez a téma egyúttal olyan időszerű és aktuális kérdéseket vet fel, mint a digitális világ térhódítása - akár a marketing, de akár az ügyintézés területén is, mely tovagyűrűzik az utazók bizalmának problematikájára illetve arra, hogy hogyan legyünk ekkora térben valóban láthatóak. Az is egy fontos kérdés ennek kapcsán, hogy hogyan lehet ebben az online térben elérhetőnek és hitelesnek lenni, valamint mi az amire érdemes költeni. Látható, hogy a probléma igen sokrétű és összetett, a dolgozat terjedelmére való tekintettel nem is ígérhetem, hogy mindenre választ tudok majd adni, de azt igen, hogy az INVIA.HU utazásközvetítő jelenleg alkalmazott marketingeszközeit átfogóan igyekszem megismertetni az olvasóval.Az első tartalmi rész szakirodalmak segítségével részletezi, hogy napjainkban milyen jelentőséggel bír maga a marketing illetve hogy milyen marketingeszközök állnak az üzleti szféra szereplőinek rendelkezésére. A harmadik fejezetben bemutatásra kerül az INVIA.HU és az, hogy az előző fejezetben bemutatott marketingmix elemek közül melyeket és hogyan alkalmazza az Invia. A negyedik fejezetben az általam készített kérdőíves kutatás eredményei és az abból levont következtetések olvashatóak, ami azt vizsgálja, hogy mennyire hatékony az INVIA.HU marketingkommunikációja (maga a kérdőív, annak minden kérdésével és illusztrációival a projektmunka végén a „Mellékletek” c. részben található meg). Végül, de nem utolsó sorban az utolsó tartalmi részben kerül megfogalmazásra a saját konklúzióm illetve javaslataim az Invia marketingtevékenységére, valamint annak hatásaira vonatkozóan. 
695 |a digitális marketing 
695 |a elektronikus ügyintézés 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a személyes eladás 
695 |a utazásközvetítés 
700 1 |a Sipos Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40069/1/Projektmunka_Benedek%20Fanni_MF25ZN.pdf  |z Dokumentum-elérés