Ibis Budapest Citysouth rezervációs osztályának bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dallos Krisztina
További közreműködők: Bártfai Endre
Kulcsszavak:Accor Hotels
értékesítés
online értékesítés
szállodák
szerződések
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40075

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40075
005 20220715112411.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dallos Krisztina 
245 1 0 |a Ibis Budapest Citysouth rezervációs osztályának bemutatása  |c Dallos Krisztina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szállodában rezervációs gyakornokként dolgoztam 2022. február 1-jétől május 13-ig, heti 5 napban, napi 8 órában. A munkafolyamataim során, telefonon, e-mailen, illetve személyesen is adtam tájékoztatást az érdeklődő ügyfeleknek, ezzel rálátást kaptam a szálloda több területére is. A mindennapi munkám során mind egyéni, mind csoportos foglalásokat rögzítettem és szükség esetén módosítottam több rendszeren keresztül, például az Operán, illetve a ResaWeben. Emellett feladatom volt figyelemmel kísérni a foglaltság alakulását, a telt házas napokat a recepció felé haladéktalanul jelezni. A recepcióval mindig szoros kontaktban álltam, hiszen a rezerváció és a recepció együtt felel a szállodai szobák eladásáért. Feladataim során ellenőriztem és a recepció részére előkészítettem az adott napon érkező vendégek anyagát, pro-formákat készítettem az egyéni vendégek részére, illetve a könyvelőt tájékoztattam a kiküldött előleg számlákról. Dolgozatomban szó lesz magáról az értékesítésről, a foglalás, illetve az együttműködések fajtairól. Feltérképezem, hogy milyen csatornákon keresztül érkeznek a foglalások a szállodába. Szót ejtek a vendégszegmentációról, illetve magáról a rezerváció lényegéről, az ár képzésről. A szálloda igazgatójától 5 évre visszamenőleg hasznos anyagokat, adatokat kaptam az Ibis Budapest Citysouthról, az utolsó fejezetben ezt fogom kifejteni. Bemutatom, hogy hogyan alakultak az eladott szobáknak a száma az utóbbi öt évben. Feltérképezem, hogy a tavalyi évben melyik volt a 10 legnépszerűbb vendég nemzetiség a szállodában. Egy KSH adatnak köszönhetően összehasonlítom, hogy hogyan alakult az általános foglaltság a magyarországi 3 csillagos szállodákban, illetve az Ibis Budapest Citysouthban. A dolgozat végén Swot analízist készítve felmérem a szálloda erősségeit, illetve gyengeségeit és javaslatokat teszek a hibák javítására. 
695 |a Accor Hotels 
695 |a értékesítés 
695 |a online értékesítés 
695 |a szállodák 
695 |a szerződések 
700 1 |a Bártfai Endre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40075/1/Ibis%20Budapest%20Citysouth%20rezerv%C3%A1ci%C3%B3s%20oszt%C3%A1ly%C3%A1nak%20bemutat%C3%A1sa.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40075/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40075/3/Eredetis%C3%A9gi%20nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés