A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kertész Dzsenifer Natália
További közreműködők: Schablik Dr. Vilmos
Kulcsszavak:Accor Hotels
Budapest
interjú
kereskedelmi szálláshelyek
szállodaipar
szervezeti felépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40080
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunkám a Mercure Budapest Korona Hotelről szól. Rövid leírás olvasható az Accor Hotels-ről és a Mercure márka jellemzőiről. Részletesebb elemzés olvasható benne a Front Office (FO) fizikai és szerkezeti felépítéséről. Vendégciklusokra bontva megtalálhatóak a Front Office napi feladatai a dolgozatban. SWOT analízisen keresztül elemeztem az FO tevékenységeit és a jelenlegi felépítés hibáit. Kitértem a szállodai részlegek és az FO kapcsolatára és a csapatmunka minőségére, problémáira. Az elmúlt 2 évre való tekintettel vizsgáltam azt is, hogy milyen hatással volt a szálloda és az FO életére a Covid-19. A szálloda Assistant Front Office Manager-vel készítettem egy interjút, amelyben a fő témák a vírushelyzet hatásai és a szállodai részlegek kapcsolata.