A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kertész Dzsenifer Natália
További közreműködők: Schablik Dr. Vilmos
Kulcsszavak:Accor Hotels
Budapest
interjú
kereskedelmi szálláshelyek
szállodaipar
szervezeti felépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40080

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40080
005 20220715112415.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kertész Dzsenifer Natália 
245 1 2 |a A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése  |c Kertész Dzsenifer Natália  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkám a Mercure Budapest Korona Hotelről szól. Rövid leírás olvasható az Accor Hotels-ről és a Mercure márka jellemzőiről. Részletesebb elemzés olvasható benne a Front Office (FO) fizikai és szerkezeti felépítéséről. Vendégciklusokra bontva megtalálhatóak a Front Office napi feladatai a dolgozatban. SWOT analízisen keresztül elemeztem az FO tevékenységeit és a jelenlegi felépítés hibáit. Kitértem a szállodai részlegek és az FO kapcsolatára és a csapatmunka minőségére, problémáira. Az elmúlt 2 évre való tekintettel vizsgáltam azt is, hogy milyen hatással volt a szálloda és az FO életére a Covid-19. A szálloda Assistant Front Office Manager-vel készítettem egy interjút, amelyben a fő témák a vírushelyzet hatásai és a szállodai részlegek kapcsolata. 
695 |a Accor Hotels 
695 |a Budapest 
695 |a interjú 
695 |a kereskedelmi szálláshelyek 
695 |a szállodaipar 
695 |a szervezeti felépítés 
700 1 |a Schablik Dr. Vilmos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40080/1/Projektmunka-kdzs.pdf  |z Dokumentum-elérés