Egy új cég marketingtevékenysége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Köveskúti Gréta
További közreműködők: Molnár Zsolt
Kulcsszavak:HERGOTT
marketing
marketingtevékenység
nagykereskedő
Szenttamási
tejtermék
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40093

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40093
005 20220715112427.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Köveskúti Gréta 
245 1 0 |a Egy új cég marketingtevékenysége  |c Köveskúti Gréta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkám arra a kérdésre keresi a választ, hogy egy új cég ebben az esetben a Szenttamási tej képes-e érvényesülni egy már telített piacon, és hogy a céljai eléréséhez milyen marketingeszközöket használ.  A gyakorlatom során a HERGOTT Zrt. nagykereskedőnél dolgoztam, ezért az ő üzleteik eladásán keresztül tudtam figyelemmel kísérni az új márka létjogosultságát a piacon. A  kutatásaim két mélyinterjúból tevődnek össze, az egyik a HERGOTT Zrt. egyik társtulajdonosával Hergott Tamással készült, a másik interjú a Szenttamási tej projekt-pénzügyi asszisztensével készítettem. A mélyinterjúkból megszerzett információkat és a tanulmányaim során megszerzett tudásokat használva elkészítettem a vállalat mikrokörnyezeti elemzését, amiben részletezem a beszállítókat, a vásárlókat, a versenytársakat, ebben a részben egy kisebb kóstolóval összekötve megvizsgáltam, hogy a Szenttamási tej termékei vagy a konkurens cégek ételei ízlenek jobban a fogyasztóknak. Egy SWOT elemzésben elemzem a cég erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit. A következő részben a 4P (Product, Price, Place, Promotion) a termék, ár, értékesítési csatorna és promóció összegezve a marketing mixet boncolgattam. Az első a 4P közül a termék, a kutatás e fejezetében bemutatom a Szenttamási tej által forgalmazott tejtermékeket. A második P az ár, itt az árpolitikai döntéseket boncolgattam, illetve összehasonlítottam a Szenttamási tej árait más tejtermék forgalmazó cégek áraival. A harmadik P az értékesítési csatorna, ahol leírom az utat, amely során a termékek a termelőtől a végső fogyasztóhoz kerülnek. Az utolsó, negyedik P az eladásösztönzés más néven promóció, itt mind a Szenttamási tej, mind a HERGOTT Zrt. által használt eladásra ösztönző tevékenységeket leírtam és elemeztem azoknak a hatékonyságát. Csoportosítottam a hagyományos és online marketing eszközeiket. A kutatásaim végéhez közeledve összegeztem és leírtam a saját véleményeimet. 
695 |a HERGOTT 
695 |a marketing 
695 |a marketingtevékenység 
695 |a nagykereskedő 
695 |a Szenttamási 
695 |a tejtermék 
700 1 |a Molnár Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40093/1/Egy%20%C3%BAj%20c%C3%A9g%20marketingtev%C3%A9kenys%C3%A9ge.pdf  |z Dokumentum-elérés