Diósd Város településmarketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Barakovics Donát
További közreműködők: Gajzágó Dr. Éva Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
kérdőív
marketing
SWOT-elemzés
településmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40104

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg40104
005 20220715112439.0
008 220715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Barakovics Donát 
245 1 0 |a Diósd Város településmarketing  |c Barakovics Donát  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Diósd város településmarketingjét választottam kutatási témámnak. Kutatásom célja az volt, hogy megvizsgáljam , hogy mik Diósd fejlődési lehetőségei, mik azok amikben fejlődni tud, mit tesz a városvezetés a város népszerűsítéséért, illetve mi a megítélése a helyi lakosoknak a település fejlettségéről. Kutatási kérdéseim:  Kutatási kérdéseim:  Mik a jelenlegi eszközök, hogy népszerűsítse a városvezetés a települést Milyen a település fejlettségi szintje? (infrastruktúra, szabadidő) Mik Diósd fejlődési lehetőségei? Milyen eszközöket lehet alkalmazni Diósd népszerűsítésére?Kutatásom végére érve arra a következtetésre jutottam, hogy a városvezetés nem fordít elég figyelmet a település népszerűsítésére, marketingelésére. Nem fordít elegendő figyelmet a fizikai fejlesztésekre sem, vagy nem megfelelő ütemben történnek a fejlesztések. Ha a város vezetése több figyelmet fordít a kommunikációra és kihasználja az adott lehetőségetek és anyagi források, támogatások után néz, abban az esetben a fejlődés üteme gyorsabbá, látványosabbá válik. 
695 |a 7P modell 
695 |a kérdőív 
695 |a marketing 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a településmarketing 
700 1 |a Gajzágó Dr. Éva Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40104/1/Barakovics%20Don%C3%A1t%20szakdolgozat%202022.pdf  |z Dokumentum-elérés