A közösségi média fontossága a vállalati stratégiában egy energiaszolgáltató cégnél
Saved in:
Main Author: | Saller Evelin |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Kulcsszavak: | B2B energiapiac közösségi média Social media vállalati stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40109 |
Similar Items
Kockázatkezelés egy energiaszolgáltató vállalkozásnál
: Banók Csaba Ferenc
: Banók Csaba Ferenc
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos
: Boldizsár Kolos
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András
: Pintér András
A CRM rendszerek döntéstámogató szerepe a vállalati stratégiában
: Tóth Zsolt
: Tóth Zsolt
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
Vállalati termelésirányitás egy élelmiszeripari cégnél
: Domján Balázs Ferenc
: Domján Balázs Ferenc
Az E.ON Energiaszolgáltató Kft-nél történt szervezeti átalakulások belső kommunikációja
: Stark Anett
: Stark Anett
IoT eszközök alkalmazása a védelmi stratégiában, egy középvállalatnál
: Jonácsik Ádám
: Jonácsik Ádám
A döntéstámogató vállalatirányítási rendszer szerepe a vállalati stratégiában Esettanulmány a Greif FPS Pocket Margin Database rendszere alapján
: Tarnay Kinga
Published: (2016)
: Tarnay Kinga
Published: (2016)
A LEADER és az Interreg közösségi kezdeményezések szerepe a magyarországi területfejlesztési stratégiában
: Pintér Balázs
: Pintér Balázs
Kína szerepe a magyar külgazdasági stratégiában
: Majoros Pál
Published: (2008)
: Majoros Pál
Published: (2008)
A fenntartható fejlődés szerepének vizsgálata a vállalati stratégiában és a fogyasztói attitűdben
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
A generációs elv megjelenése a marketingkommunikációs stratégiában
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Van-e momentum a momentum részvény stratégiában
: Barta Bence
: Barta Bence
A közösségi média, mint vállalati eszköz
: Magi Rebeka Jusztina
: Magi Rebeka Jusztina
Kommunikáció egy logisztikai cégnél
: Szente Boglárka
: Szente Boglárka
A cégek közösségi média jelenlétének fontossága a B2B marketingben Az engagement szerepe
: Fábián Lilla
: Fábián Lilla
A közösségi média hatása a vállalati kríziskommunikációra
: Hirt Csenge
: Hirt Csenge
Saját mobil eszköz vállalati flottába történő bevonásának lehetősége egy multinacionális cégnél
: Kékesi Ákos
: Kékesi Ákos
Logisztikai folyamatok egy disztribútor cégnél
: Gálos Géza Tamás
: Gálos Géza Tamás
Beszerzés vizsgálata egy bérgyártó cégnél
: Fekete Petra Anna
: Fekete Petra Anna
Webshop folyamatok egy kereskedelmi cégnél
: Filipánics András
: Filipánics András
A tőzsdei bevezetés folyamata az ALTEO Energiaszolgáltató Nyrt példáján keresztül és a Budapesti Értéktőzsdét érintő aktuális kérdések
: Dienesné Seress Gabriella
: Dienesné Seress Gabriella
A közösségi média hatása a vállalati munkavégzés hatékonyságára
: Csapó Albert Csaba
: Csapó Albert Csaba
Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel
: Rába Orsolya
: Rába Orsolya
Hat hetes gyakorlatom egy színpadtechnikai cégnél
: Juhász Renáta
: Juhász Renáta
Raktárirányítási rendszer bevezetése egy munltinacionális cégnél
: Lendvai Fanny
: Lendvai Fanny
Munkahelyi stressz egy személyzeti tanácsadó cégnél
: Horváth Katalin
: Horváth Katalin
Szállítók/fuvarozók értékelése egy multinacionális cégnél
: Harangozó Gréta
: Harangozó Gréta
A logisztikai folyamatok optimalizálása egy rendszerintegrációs cégnél
: Körtvélyessy Áron
: Körtvélyessy Áron
A közösségi média használata napjainkban és a GEOX vállalati taktikái a közösségi médiában
: Likker Boglárka
: Likker Boglárka
Eszköz menedzsment alkalmazás cseréje egy multinacionális cégnél
: Demeter Balázs
: Demeter Balázs
Az Adatközponti Infrastruktúra Management egy Multinacionális cégnél
: Horváth Szabolcs Norbert
: Horváth Szabolcs Norbert
Minőségirányítási rendszer kiépítése egy sportruházati kereskedelmi cégnél
: Kátai Dóra
: Kátai Dóra
Számlázó rendszer bevezetésének IT vonatkozásai egy logisztikai cégnél
: Hunyady Botond
: Hunyady Botond
Adataink védelmének fontossága magán- és vállalati életben
: Lázár Dóra
: Lázár Dóra
Egy projekt és a projektmenedzsment megvalósulása egy multinacionális cégnél
: Szaniszló Alexandra Krisztina
: Szaniszló Alexandra Krisztina
Toborzás és kiválasztás a gyakorlatban egy fejvadász cégnél
: Simon Ildikó
: Simon Ildikó
A Balanced Scorecard bevezetése egy mérnöki tanácsadó cégnél
: Kiss Anett
: Kiss Anett
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
Similar Items
-
Kockázatkezelés egy energiaszolgáltató vállalkozásnál
: Banók Csaba Ferenc -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András -
A CRM rendszerek döntéstámogató szerepe a vállalati stratégiában
: Tóth Zsolt -
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina