Theme Park as a smart destination
Saved in:
Main Author: | He Ningshu |
---|---|
Other Authors: | Karsai Dr. Árpád |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Destination Planning Smart Destination Smart Tourism Sustainable tourism Theme Park |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40111 |
Similar Items
Marketing of China theme parks in the Internet age Take the new media marketing of Fantawild theme
: Tao Jun
: Tao Jun
Stakeholder perception on smart tourism; the case of Budapest as a potential smart tourism destination
: Kandi Zsuzsanna
: Kandi Zsuzsanna
Psychological Themes in Manga Understanding Communication of Mental Health Issues
: Verebes Evelin Judit
: Verebes Evelin Judit
Measuring Resident Acceptance of Smart Tourism Destinations and Technologies A Case Study of Budapest
: Szalma Klaudia
: Szalma Klaudia
The Analysis of the Tourist Destination Life Cycle and Strategic Planning Taking Chongqing as a Case Study
: He Yuanjie
: He Yuanjie
Tourist perception on smart tourism experiences The case of Budapest as a smart tourism destination
: Kummitha Harshavardhan Reddy, et al.
Published: (2023)
: Kummitha Harshavardhan Reddy, et al.
Published: (2023)
Budapest as a smart city - Smart Transportation Techniques
: Gräff Dorottya Zsófia
: Gräff Dorottya Zsófia
Smart City Megoldások
: Rusu Márk
: Rusu Márk
Smart tires in fleet operations
: Szabó Alexa
: Szabó Alexa
Smart city különös tekintettel Zalaegerszeg fejlesztési lehetőségeinek vonatkozásában
: Zalai Eszter
: Zalai Eszter
A Hotel Eger & Park**** marketingstratégiája
: Gyöngy Bence
: Gyöngy Bence
A Budapest Park marketing kommunikációja
: Khell Bendegúz Ádám
: Khell Bendegúz Ádám
Egy Ipari Park Üzleti Világában
: Varga László Kevin
: Varga László Kevin
”Two cities – One destination” Challenges of tourism destination management in Europe
: Csiki Eszter
: Csiki Eszter
Smart packaging, mint marketing eszköz
: Bedő Evelin
: Bedő Evelin
Smart City koncepció Nyugat-Dunántúlon
: Erdélyi Mercédesz
: Erdélyi Mercédesz
A Disneyland Park – Hogyan vált világhírűvé?
: Józsa Vivien Nikolett
: Józsa Vivien Nikolett
What do smart beta strategies offer
: Horanyi Botond
: Horanyi Botond
A „Smart City" zalaegerszegi fejlesztési lehetőségei
: Bogár Adrienn
: Bogár Adrienn
A „smart city” koncepció turisztikai vonatkozásai
: Baranyai Zsófia
Published: (2018)
: Baranyai Zsófia
Published: (2018)
A smart hotel üzleti modell jövője
: Lovas Lajos Gábor
: Lovas Lajos Gábor
Identification the Potential of Vientiane Logistics Park in Lao PDR
: Khounthalangsy Latdavone
: Khounthalangsy Latdavone
The Smart City Concept and its Challenges in India
: Singh Amandeep
Published: (2023)
: Singh Amandeep
Published: (2023)
Smart factories – the product of Indrusty 4.0
: Ilankovic Nikola, et al.
Published: (2020)
: Ilankovic Nikola, et al.
Published: (2020)
Smart szolgáltatások bevezetése kis- és középvállalkozásokba
: Eltigani Amir Abdelmagid
: Eltigani Amir Abdelmagid
Ecotourism in Shahdag National Park of Azerbaijan Opportunities, challenges and Azerbaijani population's viewpoint of ecotourism
: Asadov Ibrahim
: Asadov Ibrahim
A koktélok szerepe a Budapest Park marketingjében
: Tóth Edmond
: Tóth Edmond
A Hotel Eger & Park**** tevékenységének komplex elemzése
: Besenyei Boglárka
: Besenyei Boglárka
A Zichy Park Hotel**** bezárásának stratégiai okai
: Konyári Anna Barbara
: Konyári Anna Barbara
Sales Plans and Performance Analysis of V-smart Earphones
: Huang Yu-Chun
: Huang Yu-Chun
Research on Smart Tourism Construction Measures in Sanya City
: Meng Ziwei
: Meng Ziwei
Competitiveness of tourism destination A case study of Hoi An, Vietnam /
: Dinh Thi Khanh Ha
: Dinh Thi Khanh Ha
How the destination brand affects Chinese tourists' choices when they are selecting overseas destinations Thailand as a case study
: Guo Yuqin
: Guo Yuqin
Turisztikai szolgáltatások, ökoturisztikai programok elemzése a Balaton-felvidéki Nemzeti Park és az olasz Gran Paradiso Nemzeti Park összevetésében
: Ihász Szilvia
: Ihász Szilvia
The Image of Moscow as a tourist destination
: Sazonova Diana
: Sazonova Diana
A Samsung Smart Home innovativitásának fogyasztói megítélése
: Szabó Piroska
: Szabó Piroska
How smart technologies can be implemented to ecotourism prospectives and provide sustainable solutions in one of the Malaysian island – Pulau Tioman smart island concept
: Moravcsik Petra
: Moravcsik Petra
Promoting Destinations Through Film Tourism
: Veres Blanka
: Veres Blanka
Effects of cultural tourism on the target destination
: Balog Attila
: Balog Attila
Bosnia Hercegovina an emerging tourism destination
: Teonic Láná
: Teonic Láná
Similar Items
-
Marketing of China theme parks in the Internet age Take the new media marketing of Fantawild theme
: Tao Jun -
Stakeholder perception on smart tourism; the case of Budapest as a potential smart tourism destination
: Kandi Zsuzsanna -
Psychological Themes in Manga Understanding Communication of Mental Health Issues
: Verebes Evelin Judit -
Measuring Resident Acceptance of Smart Tourism Destinations and Technologies A Case Study of Budapest
: Szalma Klaudia -
The Analysis of the Tourist Destination Life Cycle and Strategic Planning Taking Chongqing as a Case Study
: He Yuanjie