Digitalizáció hatása a kereskedelemre és a vásárlási élmény kialakulására
Elmentve itt :
| Szerző: | Kovács Kristóf István |
|---|---|
| További közreműködők: | Kozák Dr. Tamás |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | digitalizáció elektronikus kereskedelem - online kereskedelem élmény értékesítés fogyasztó(k) |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40117 |
Hasonló tételek
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika
: Gürtler Erika
A globalizáci hatása a latin-amerikai integrációk kialakulására. Az integrációs törekvések lassulásának okai és befolyása az Európával folytatott kereskedelemre
: Martonfalvay Dorina
: Martonfalvay Dorina
A családi ártalmak hatása a gyermeki agresszió kialakulására
: Mészáros Aliz
: Mészáros Aliz
Vezetői stílusok hatása a vállalati kultúra kialakulására középvállalkozás szinten
: Rozovits Lili
: Rozovits Lili
Az okoseszközök hatása az internetes kereskedelemre
: Balogh Attila István
: Balogh Attila István
A Covid-19 hatása a kereskedelemre.
: Kiss Sándor Zsombor
: Kiss Sándor Zsombor
Az okostelefonok elterjedésének hatása a kereskedelemre
: Borsodi Balázs
: Borsodi Balázs
A gazdasági tényezők hatása az olasz és görög nemzeti konyhák kialakulására a XX.században
: Kodrucz Rita
: Kodrucz Rita
A vezetés befolyása a szervezeti kultúra kialakulására egy fiatal nemzetközi vállalatban
: Péntek Sára
: Péntek Sára
Csomagautomaták és csomagpontok hatása az e-kereskedelemre
: Reichenbach Panna
: Reichenbach Panna
A pandémia hatása a gépjármű-kereskedelemre Magyarországon
: Szűcs Levente
: Szűcs Levente
A digitális gazdaság hatása a nemzetközi kereskedelemre
: Moncz Nikolett
: Moncz Nikolett
A COVID19-Pandémia hatása a tengeri kereskedelemre
: Nagy Balázs Tibor
: Nagy Balázs Tibor
A digitalizáció és az élmény alapú tanulás társadalmi hatása - Hagyomány és modernizáció a magyar irodalomban
: Kaposvári Kitti
: Kaposvári Kitti
A 2020-as koronavírus járvány hatása az e-kereskedelemre
: Visnyei Eszter
: Visnyei Eszter
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián
: Piricsi Flórián
Az élelmiszerárstop hatása a kereskedelemre és a gazdaságra Magyarországon
: Bress Borbála
: Bress Borbála
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva
: Baracki Éva
Vásárlás vagy élmény – szolgáltatásmarketing és látogatói élmény a budapesti Nagyvásárcsarnokban
: Izsák Bernadett Réka
: Izsák Bernadett Réka
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina
: Földi Fruzsina
A túlsúlyos társadalom hatása a gazdaságra, kereskedelemre és a marketingre
: Fazakas Szabolcs
: Fazakas Szabolcs
Holnapután a kereskedelemben. Avagy a technológiai fejlődés hatásai a kereskedelemre
: Szabó István
: Szabó István
A Blockchain technológia hatása az E-kereskedelemre, és annak jövője
: Lendvai Regő
: Lendvai Regő
Digitális fogyasztói élmény Az online aktivitás hatása a döntésekre
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
A fizetési rendszer digitalizációjának legnépszerűbb eszközei és azok hatása a kereskedelemre
: Kocsis Barnabás
: Kocsis Barnabás
A járványügyi intézkedések hatása a hazai, illetve nemzetközi gazdaságra és kereskedelemre
: Szabó Zsanett
: Szabó Zsanett
Élmény-gasztronómia Az ügyfélközpontú szolgáltatás tervezés receptje
: Oswald Réka
: Oswald Réka
Íz, hangulat, élmény a Cafe Frei marketingtevékenységének hatása a fogyasztókra
: Bercsényi Sára
: Bercsényi Sára
Élmény egy csésze kávéban
: Krajner Dóra
: Krajner Dóra
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya
: Gazdag Dorottya
Az arktiszi jégtakaró olvadásának hatása a tengeri kereskedelemre és a nemzetközi kapcsolatokra
: Szabó Eszter Irén
: Szabó Eszter Irén
A koronavírus-járvány hatása az e-kereskedelemre és a fogyasztói szokásokra Magyarországon
: Lux Éva
: Lux Éva
A koronavírus járvány hatása az elektronikus kereskedelemre és a csomagszállítást végző szolgáltatókra
: Lénárt Laura
: Lénárt Laura
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta
: Stohl Anna Gréta
A Covid-19 világjárvány miatt életbe léptetett intézkedések hatása a hazai és nemzetközi kereskedelemre, a vásárlási szokások változásának vizsgálata a koronavírus megjelenése előtt és után
: Réder Patrik
: Réder Patrik
Közösségi élmény és kommunikáció A Sziget Fesztivál PR tevékenysége
: Nagy Viktória Bernadett
: Nagy Viktória Bernadett
A Covid-19 világjárvány hatása a hazai elektronikus kereskedelemre és a fogyasztói magatartásra
: Hornyák Gréta
: Hornyák Gréta
A koronavírus hatása a szépségipari szolgáltatókra és a szépségipari kereskedelemre (Levy-Net Kft)
: Breznai Lili
: Breznai Lili
Fenntarthatóság és vásárlói élmény A DM Drogerie Markt marketingstratégiájának elemzése
: Pozsik Panna
: Pozsik Panna
A felhasználói élmény (UX) és design kapcsolata és hatása a felhasználókra
: Papp Zoltán Maxim
: Papp Zoltán Maxim
Hasonló tételek
-
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika -
A globalizáci hatása a latin-amerikai integrációk kialakulására. Az integrációs törekvések lassulásának okai és befolyása az Európával folytatott kereskedelemre
: Martonfalvay Dorina -
A családi ártalmak hatása a gyermeki agresszió kialakulására
: Mészáros Aliz -
Vezetői stílusok hatása a vállalati kultúra kialakulására középvállalkozás szinten
: Rozovits Lili -
Az okoseszközök hatása az internetes kereskedelemre
: Balogh Attila István