A Tezenis marketing tevékenysége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Keserű Dorina
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:7P modell
arculat - image
közösségi média
marketing
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40120

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40120
005 20220715112457.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Keserű Dorina 
245 1 2 |a A Tezenis marketing tevékenysége  |c Keserű Dorina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A 21. század egyre gyorsuló és egyre inkább komplexé váló hétköznapjaiban a vállalatoknak gyorsan és hatékonyan kell reagálniuk a változó feltételekre és elvárásokra. Projektmunkám témája – egy vállalat marketing tevékenysége egy aktuális témát foglal magába, betekintést nyerhetünk a marketing világába az alapoktól a teljes felépítéséig, gyakorlati helyemen tapasztaltakkal bemutatva . A dolgozatomban leírtak részletesen bemutatják a marketinget mint fogalmat, elméleti hátterét és az internet fontosságát a marketing szerepében. Úgy gondolom a projektmunkám elkészítésével számos fontos tapasztalatot vontam le és mélyebb betekintést nyújtok a marketing felépitésébe, hogy a marketing stratégia alkalmazásával milyen előnyökhöz juthat egy vállalat. Dolgozatom további részeiben bemutatom a vállalatot ahol szakmai gyakorlatom töltöttem és elemzem annak marketing tevékenységét a marketing főbb elemei szerint. Ezt követően összehasonlítom versenytársaival és ábrákon szemléltetve mutatom be a hasonlóságokat es különbségeket. Részletes betekintést nyerhetünk a marketingkommunikációba és annak fontosságába és a témához kapcsolódó divatmarketingbe. Említésre kerül a cég arculata, a gyakorlati példákon keresztül bemutatva a marketing mix elemei, továbbá az általam vizsgált marketing tevékenysége. Dokumentálásra került a napjainkban elterjedt influencer marketing és annak betöltött szerepe a modern marketingben. Végezetül szintén szót ejtettem a Tezenis sikertörténeteiről és a híresebb emberekkel való együttműködéséről. Projektmunkám lényegében útmutatást, egyfajta ismertetést ad mindazok számára, akik érdeklődnek a marketing iránt és kíváncsiak arra, hogy milyen változtatásokkal tudnak tenni a fejlődés a versenyképesség megőrzése érdekében. 
695 |a 7P modell 
695 |a arculat - image 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40120/1/Projektmunka_Keser%C5%B1_Dorina.pdf  |z Dokumentum-elérés