A könnyűzenei fesztiválok során keletkezett zajterhelés kezelése szervezési és lakossági oldalról
Elmentve itt :
| Szerző: | Bicskei Beatrix |
|---|---|
| További közreműködők: | Róbert Nóra |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | fesztivál interjúk kérdőív könnyűzene zajterhelés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40150 |
Hasonló tételek
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
A könnyűzenei fesztiválok kialakulása Magyarországon
: Fazekas Dorotea
: Fazekas Dorotea
Könnyűzenei fesztiválok gazdasági hatásai Magyarországon
: Boumoujahed Dávid
: Boumoujahed Dávid
Lakossági jelzáloghitelezés értékbecslési oldalról
: Varga Gréta
: Varga Gréta
Könnyűzenei fesztiválok és komolyzenei rendezvények fogyasztói trendjei
: Bölecz Máté
: Bölecz Máté
A könnyűzenei fesztiválok hatása a Siófoki kistérség turisztikai vonzerejére
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Könnyűzenei fesztiválok szervezésének jövőbeni kihívásai a Sziget Zrt. példáján keresztül
: Slang Erik
: Slang Erik
A hazai könnyűzenei fesztiválok közösségszervező ereje a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Csányi Nikoletta Lili
: Csányi Nikoletta Lili
A könnyűzenei fesztiválok kultúraközvetítő szerepe a Sziget és a VOLT példáján keresztül
: Parapatics Panna
: Parapatics Panna
Hazai könnyűzenei fesztiválok marketingkomunnikációjának fogyasztói megítélése a Sziget Kulturális Szervezőiroda fesztiváljain keresztül
: Boros Regina
: Boros Regina
A könnyűzenei fesztiválok társadalomra gyakorolt hatásai - a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound Fesztivál tükrében
: Gergely Bianka
: Gergely Bianka
Marketingkommunikáció és szponzoráció hatása a hazai kulturális rendezvények és könnyűzenei fesztiválok népszerűségére és megítélésére a Fishing on Orfű esettanulmánya
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Hírek két oldalról
: Pintér Alexandra
: Pintér Alexandra
A COVID-19 hatása a könnyűzenei fesztiválok szervezésére és az Y és Z generáció jövőbeli fesztivállátogatási hajlandóságára
: Száraz Anna
: Száraz Anna
Az Y és Z generáció fesztivállátogatási szokásai a hazai, nyári könnyűzenei fesztiválok dimenziójában - A Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Lengyel Dóra
: Lengyel Dóra
A hazai egyetemi fesztiválok szervezési sajátosságainak bemutatása a Campus példáján keresztül
: Székely György
: Székely György
A fesztiválok infrastrukturális szervezési feladatainak bemutatása VIProdukció Fesztiváliroda kiemelt projektjein keresztül
: Hegedűs Zsófia
: Hegedűs Zsófia
Közbeszerzési projekt ajánlattevői oldalról
: Hegedűs-Czene Mariann
: Hegedűs-Czene Mariann
Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
Marketingkommunikáció a magyar könnyűzenei iparban
: Mészáros Kitti Katalin
: Mészáros Kitti Katalin
Késedelmes lakossági devizahitelek kezelése egy hazai pénzintézetnél
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Könnyűzenei koncertek hatása az utazási döntésre
: Fülöp Réka
: Fülöp Réka
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba
: Bánhalmi Csaba
Kockázati tényezők kezelése az információs rendszerek fejlesztése során
: Visnyei Péter
: Visnyei Péter
Az ellenőrzés során feltárt hibák és azok számviteli kezelése
: Torda Gabriella
: Torda Gabriella
Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról
: Balogh Orsolya
: Balogh Orsolya
Toborzás közösségi oldalról - verseny a fiatalok jelentkezéséért
: Simon Bence
: Simon Bence
Fiatalok megcélzása a reklámokban ügynökségi és ügyfél oldalról
: Bakonyi Máté
: Bakonyi Máté
Gasztronómiai fesztiválok Magyarországon
: Simon Nikolett
: Simon Nikolett
Fesztiválmarketing - Fesztiválok Magyarországon
: Jármy Dominik
: Jármy Dominik
Az emberi erőforrás menedzsment gazdasági és közigazgatási oldalról
: Tóth Tímea
: Tóth Tímea
A hazai könnyűzenei élet újmediális kapcsolata a vásárlásösztönzéssel
: Suta Máté Zoltán
: Suta Máté Zoltán
E-kereskedelem a kiscsomagos küldemények piacán szállítmányozói oldalról
: Siska Fanni
: Siska Fanni
Gasztronómiai fesztiválok és fesztiválgasztronómia
: Németh Attila
: Németh Attila
Gasztronómiai fesztiválok és fesztiválgasztronómia
: Szabó Róbert
: Szabó Róbert
Az egyediség és a médiaérdeklődés összefüggései a könnyűzenei színtéren
: Tüzes Mátyás Gergő
: Tüzes Mátyás Gergő
Omnichannel marketing a retail oldalról és a fogyasztók szemszögéből
: Varga Jenni
: Varga Jenni
A GDPR kapcsán felmerülő ellentmondások vállalati és fogyasztói oldalról
: Brindusán Mátyás
: Brindusán Mátyás
Hasonló tételek
-
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka -
A könnyűzenei fesztiválok kialakulása Magyarországon
: Fazekas Dorotea -
Könnyűzenei fesztiválok gazdasági hatásai Magyarországon
: Boumoujahed Dávid -
Lakossági jelzáloghitelezés értékbecslési oldalról
: Varga Gréta -
Könnyűzenei fesztiválok és komolyzenei rendezvények fogyasztói trendjei
: Bölecz Máté