Marketingkommunikáció Social media marketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dankó Barbara
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:iskolaszövetkezet
marketingkommunikáció
Social media
social media platformok
Y generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40157

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40157
005 20220715112536.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dankó Barbara 
245 1 0 |a Marketingkommunikáció  |b Social media marketing  |c Dankó Barbara  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Célom volt a dolgozatban utánajárni, hogy milyen kommunikációval érhető el a legtöbb hallgató. Van -e létjogosultsága a reklámoknak az egyre erősebben jelen lévő social mediában. Lenne-e erre igénye a fiataloknak. A primer kutatást egy online Google kérdőív és egy interjú segítségével végeztem.  A közösségi média marketing egy rendkívül izgalmas téma volt számomra. Egészen más, mint a hagyományos marketing, ráadásul a szakmában egyre jelentősebb szerepet kap. A mindennapjainkat a digitális világ térhódítása folyamatosan alakítja. Az online jelenlét már mindenki számára elengedhetetlen és ez a vállalatok számára még inkább igaz. 
695 |a iskolaszövetkezet 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a Social media 
695 |a social media platformok 
695 |a Y generáció 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40157/1/Danko%20Barbara-Szakdolgozat%20BGE.pdf  |z Dokumentum-elérés