Social Media Marketing Az Instagram tartalmak készítésének gyakorlati megközelítése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fodor Norbert
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:közösségi média
marketing
marketingcél
tartalomkészítés
vállalat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40168

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40168
005 20220715112546.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fodor Norbert 
245 1 0 |a Social Media Marketing  |b Az Instagram tartalmak készítésének gyakorlati megközelítése  |c Fodor Norbert  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A vállalatok négy marketingcél közül választhatnak egy marketingkommunikációs kampány során. A célokat két kategóriába oszthatjuk. Az első kategória a márkaépítésre szolgál, melynek elemei az ismertség és imázs-építés. A másik kategóriába pedig teljesítmény típusú célok, a komponensei pedig a konkrét ajánlatnyújtás és a lojalitásépítés. Az Instagram esetében nem működnek jól a teljesítmény típusú célokhoz kötődő tartalmak, ezért elsősorban érdemes márkaépítésre koncentrálni. Az Instagram és általában a közösségi médiák alapját a felhasználók által gyártott tartalmak jelentik. Felhasználó alatt gondolhatunk magányszemélyekre, szervezetekre vagy vállalatokra. Négy tartalomformátum található meg a platformon. A képek, videók, kép- és videógalériák és az Instagram-történetek.  A képek átlagosan jól teljesítenek, ha elköteleződésről beszélünk, képgalériák esetében pedig még sikeresebbek tudunk lenni. A videók már megjelenésük óta jól teljesítenek a márkák számára, ez pedig az évek alatt csak egyre erősödött az algoritmus működésének köszönhetően. A történetek a legkreatívabban felhasználható tartalomtípusok. A matricák felhasználása pedig kiváló lehetőséget jelent a célközönséggel való interakcióba lépéshez. A gyakorlat bemutatása alatt három különböző iparág márkáinak különböző stratégiáról beszélhetünk. A Béresnél egy nagyon kifinomult, megtervezett, pixelenként átnézett kommunikáció valósult meg, amin nagyon sokáig dolgoztak, ezzel szemben a MEGFOSZ-nál szabadabban kezelt tartalmak, gyakran szellemes irányból megközelítve, mégis mindkettő ugyan olyan sikeres tud lenni. A Guarana pedig egy mém alapú hős létrehozásával próbálja célközösségét megfogni, miközben a tartalmak mégsem mémes hatásúak. Ez jól mutatja, az Instagramnál nincs egy jól bevált taktika vagy stratégia, ami garantálja a sikerességet. Az alap három különböző pillérre építhető: a szórakoztatásra, az edukálásra vagy az informálásra. Ezen elemek a márka kommunikációjának megfelelő feldolgozása biztosítja a marketingcélok elérését, a sikert. 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a marketingcél 
695 |a tartalomkészítés 
695 |a vállalat 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40168/1/fodornorbert_GQCPIB_projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40168/2/SKMBT_C364e22051017060.pdf  |z Dokumentum-elérés