Marketing a "Gamer" világban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Berki Márton
További közreműködők: Dobó Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói szokások
online marketing
online reklám
reklámhatás
videojátékok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40171
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat a 2022-ben élő magyar "gamer" fogyasztók szokásait vizsgálja.  A véleményüket az online reklámokról amelyek előfordulnak ebben a világban. A szempontokat amelyek szerint vásárolnak és a preferált termék átvételi és fizetési szokásaikat. Reményeim szerint a szakdolgozatom segítheti a jövőbeli online marketinget és segít jobban megérteni ezt a közösséget. Eredményesnek vélem a kutatást mert pontos mérhető adatokat kaptam arról, hogy mire is lehet számítani ezen a piacon és beazonosítottam, hogy melyek azok a reklám fajták amelyeknek nagyobb sikere van.