Marketing a "Gamer" világban
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói szokások online marketing online reklám reklámhatás videojátékok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40171 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg40171 | ||
005 | 20220715112548.0 | ||
008 | 220715suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Berki Márton | |
245 | 1 | 0 | |a Marketing a "Gamer" világban |c Berki Márton |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a A szakdolgozat a 2022-ben élő magyar "gamer" fogyasztók szokásait vizsgálja. A véleményüket az online reklámokról amelyek előfordulnak ebben a világban. A szempontokat amelyek szerint vásárolnak és a preferált termék átvételi és fizetési szokásaikat. Reményeim szerint a szakdolgozatom segítheti a jövőbeli online marketinget és segít jobban megérteni ezt a közösséget. Eredményesnek vélem a kutatást mert pontos mérhető adatokat kaptam arról, hogy mire is lehet számítani ezen a piacon és beazonosítottam, hogy melyek azok a reklám fajták amelyeknek nagyobb sikere van. | |
695 | |a fogyasztói szokások | ||
695 | |a online marketing | ||
695 | |a online reklám | ||
695 | |a reklámhatás | ||
695 | |a videojátékok | ||
700 | 1 | |a Dobó Róbert |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40171/1/Marketing%20a%20Gamer%20vil%C3%A1gban%202022.pdf |z Dokumentum-elérés |