Accor szállodalánc hűségprogramjának elemzése a Mercure Budapest City Centerben gyűjtött tapasztalatok alapján
Saved in:
Main Author: | Fodor Fanni |
---|---|
Other Authors: | Remenyik Dr. Bulcsú |
Kulcsszavak: | megvásárlás munkaerő toborzás szálloda turizmus vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40176 |
Similar Items
Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása
: Németh Kitti
: Németh Kitti
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett
: Petró Nikolett
A szállodai értékesítés tevékenysége és szerepe a Mercure Budapest City Centerben
: Gubán Zsanett
: Gubán Zsanett
AZ ACCOR SZÁLLODALÁNC TÖRZSVENDÉG PROGRAMJÁNAK BEMUTATÁSA ÉS VIZSGÁLATA A MERCURE BUDAPEST KORONA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Molnár Vivien Lilla
: Molnár Vivien Lilla
Panaszszituáció kezelése az Erzsébet Hotel City Centerben
: Tóth Fanni
: Tóth Fanni
Az Accor szállodalánc értékesítési munkájának bemutatása és elemzése
: Mikó Vivien
: Mikó Vivien
Munkaerő felvétel- és megtartás - Accor szállodalánc példája
: Dobány Klára
: Dobány Klára
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
Fenntarthatóság a szállodaiparban - az Accor szállodalánc környezetvédelmi programja
: Magony Julianna
: Magony Julianna
Az AccorHotels szállodalánc Magyarországon előforduló brandjeinek összehasonlítása
: Dudás Málna
: Dudás Málna
Az Accor szállodalánc debreceni központja kommunikációs szempontból vizsgálva
: Tóth Panni
: Tóth Panni
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
Az Accor szállodacsoporthoz tartozó Mercure Budapest Castle Hill és Mercure Budapest Korona szállodák összehasonlító elemzése általános adottságaik és gazdasági mutatóik alapján.
: Megyeri Csanád Gábor
: Megyeri Csanád Gábor
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül
: Mógor Laura
: Mógor Laura
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
: Boros Dóra
: Boros Dóra
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
Rendezvényszervezés a Novotel Budapest Cityben és a Budapest Congress Centerben
: Hegyi Panna
: Hegyi Panna
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella
: Hoffmann Laura Gabriella
Karriertervezés a Shared Service Centerben
: Kiss Dániel Bálint
: Kiss Dániel Bálint
Kultúrák együttélése az Asia Centerben
: Hortobágyi Adrienn
: Hortobágyi Adrienn
Fluktuáció vizsgálat egy Call Centerben
: Turcsán Georgina
: Turcsán Georgina
Economy rebranding az Accor-Pannonia Hotels Zrt-nél - A Mercure Budapest Metropol átmárkázása ibis Styles Budapest Centerré
: Gábor Petra Vivien
: Gábor Petra Vivien
A szállodák üzemelés alatti felújításának hatásvizsgálata a Mercure Budapest City Center példáján keresztül
: Urbanek Enikő
: Urbanek Enikő
A magyarországi Accor Hotels Zrt. szállodalánc budapesti szállodáinak válságkezelési stratégiájának vizsgálata a COVID-19 tükrében
: Radjenovic Katarina
: Radjenovic Katarina
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Projektmenedzsment a GE Global Operations Europe Centerben
: Csabai Diána
: Csabai Diána
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
Az Accor Szállodaláncon belüli Fejlesztések, Pályázatok ezen belül a Novotel Budapest City és a Novotel Budapest Danube fejlesztéseinek összehasonlítása
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL
: Okner Tamás
: Okner Tamás
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
A Mercure Budapest Buda kombószállodává alakításának több szempontú elemzése
: Gartai Norbert
: Gartai Norbert
Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
: Izing Orsolya
: Izing Orsolya
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Similar Items
-
Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása
: Németh Kitti -
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett -
A szállodai értékesítés tevékenysége és szerepe a Mercure Budapest City Centerben
: Gubán Zsanett -
AZ ACCOR SZÁLLODALÁNC TÖRZSVENDÉG PROGRAMJÁNAK BEMUTATÁSA ÉS VIZSGÁLATA A MERCURE BUDAPEST KORONA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Molnár Vivien Lilla -
Panaszszituáció kezelése az Erzsébet Hotel City Centerben
: Tóth Fanni