A Porsche piaci pozíciójának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hegedűs Laura Anna
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Kulcsszavak:célpiac
fogyasztók vizsgálata
piaci pozíció
piacszegmentáció
vásárlók szegmentálása
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40179

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40179
005 20220715112556.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hegedűs Laura Anna 
245 1 2 |a A Porsche piaci pozíciójának elemzése  |c Hegedűs Laura Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Összefoglalásképp egy igen sikeres autóról és cégről beszélhetünk, legyen szó eladási rátáról vagy ügyfél elégedettségről vagy bármilyen más témáról. A piacon egyértelműen a luxus szegmensben is teljes mértékben megállja a helyét. Olyan autót, mint a Porsche, hogy egyben családi autó és akár sportkocsi is, nem sok márka mondhatja el magáról, hogy ők is büszkélkedhetnek ilyennel. Minden korosztály megtalálja a saját magához illőt, ha az árát nem tekintjük, mivel elég borsós. A két évvel ezelőtt megjelent újfajta koronavírus gyökeresen megváltoztatta mindennapjainkat és hatásai befolyással voltak a világgazdaság alakulására. Az autóipar is megszenvedte a pandémia hatásait, gyárak álltak le, sok embert küldtek, így a termelés is megcsökkent. A kereslet se volt olyan intenzív, mint a vírus előtt. Egy ideje a chip hiánnyal is küzd világszerte az autógyártás, amiből Magyarország mostanra kezd kilábalni. A rövid bevezető után bemutattam magát a Porsche kereskedelmi Kft-t. kitértem még a teljes autóipar bemutatására, azon belül szegmentáltam, majd a luxus autóipar szegmentációjáról írtam, amibe a Porsche is besorolható. Majd a témám fő részéhez értem el, amikor is a szegmentálást, célpiac kiválasztását és a pozícionálást dokumentáltam. Itt elsődlegesen a teljes piac szegmentációjáról írtam, meghatároztam a saját piacát a Porschénak. A továbbiakban fejtettem ki a  szegmenssel kapcsolatos stratégiát is és a vásárlói szegmentációt.. Végül a fő részben utolsóként a piaci pozíciót vettem alapul a Porschénál. Elrugaszkodva a témától kifejtettem, hogy a mai világban mennyire figyel a környezetére a Porsche az autók gyártása során, itt a végére innovációs témát is hoztam, majd következtetést vontam ebből. A legvégén pedig az interjú leírására került sor. 
695 |a célpiac 
695 |a fogyasztók vizsgálata 
695 |a piaci pozíció 
695 |a piacszegmentáció 
695 |a vásárlók szegmentálása 
700 1 |a Sarkadi Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40179/1/Hegedu%CC%8Bs-Laura-projektmunka-2022%201.pdf  |z Dokumentum-elérés