Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
Saved in:
Main Author: | Farkas Cintia |
---|---|
Other Authors: | Petykó Dr. Csilla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Dél-Korea hatás k-dráma k-pop turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40181 |
Similar Items
Dél-Korea kulturális turizmusa
: Király Vivien Julianna
: Király Vivien Julianna
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika
: Járosi Kitti Dominika
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
: Majoros Luca
: Majoros Luca
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa
: Fikó Alexa
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág
: Zlatzky Fruzsina Virág
K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
Understanding K-pop and the reasons for its global success
: Vo Hoang Khanh Linh
: Vo Hoang Khanh Linh
Hogyan hódította meg a K-pop a világot? Nemzetközi marketingstratégiák és kulturális hatások
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Dél-Korea turizmusának fejlődése
: Parócziné Marxreiter Viktória Vivien
: Parócziné Marxreiter Viktória Vivien
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi
: Khuc Thi Hue Chi
Dél-Korea kulturális diplomáciájának bemutatása, különös tekintettel kapcsolatára a Hallyu jelenségével
: Zergényi Vivien
: Zergényi Vivien
Magyarország és Dél-Korea kapcsolatainak elemzése
: Sallai Zsuzsanna
: Sallai Zsuzsanna
Szicília kulturális turizmusa
: Hortai Fanni
: Hortai Fanni
Eger kulturális turizmusa
: Sándor Tamara
: Sándor Tamara
Szövetkezetek szerepe Dánia és Dél-Korea agrárgazdaságában
: Neszmélyi György Iván
Published: (2016)
: Neszmélyi György Iván
Published: (2016)
Dél-Korea puha hatalmának ereje, országmárkázás bálványokkal
: Terjékné Bálint Gyöngyi
: Terjékné Bálint Gyöngyi
A koreai drámák hatása a magyar rajongók turisztikai motivációjára
: Bartha Bence
: Bartha Bence
Dél-Korea és Magyarország diplomáciai és gazdasági kapcsolatai
: Dobó Levente István
: Dobó Levente István
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül
: Lajer Nikolett
: Lajer Nikolett
Brüsszel szabadidős és kulturális turizmusa
: Kalapos Nanett
: Kalapos Nanett
Várpalota kulturális turizmusa és fejlesztési lehetőségei
: Takács Réka Zsófia
: Takács Réka Zsófia
A K+K Hotel Opera rendezvény-tevékenységének komplex elemzése
: Baukó Attila
: Baukó Attila
Magyarország és Dél-Korea nemzetközi, illetve gazdasági kapcsolat rendszerének bemutatása
: Masud Viktória
: Masud Viktória
Székelyudvarhely kulturális turizmusa, múltja, jelene, jövője
: Fancsali Hedvig
: Fancsali Hedvig
A hazai kkv-k digitalizációs helyzetének változása a 2020-as világjárvány első hullámának hatására
: Ahmed Számi Dániel
: Ahmed Számi Dániel
Az esküvők világa Kelet-Ázsia országaiban (Japán, Kína, Dél-Korea)
: Tibori Teodóra Viktória
: Tibori Teodóra Viktória
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
A „K. K. Kft.” evolúciója az egyéni vállalkozás és a korlátolt felelősségű társaság alapításához kapcsolódó szervezési és számviteli feladatok, valamint a gazdasági társaságok egyesülésének lépései, számviteli sajátosságai
: Bazsika Ágnes
: Bazsika Ágnes
A „K. K. Kft.” evolúciója az egyéni vállalkozás és a korlátolt felelősségű társaság alapításához kapcsolódó szervezési és számviteli feladatok, valamint a gazdasági társaságok egyesülésének lépései, számviteli sajátosságai
: Bazsika Ágnes
: Bazsika Ágnes
A zene hatása az országimázsra Dél-Korea és a K-Pop példája
: Krizsán Virág
: Krizsán Virág
Felhőszolgáltatások KKV-k számára
: Dala Csanád
: Dala Csanád
KKV-k megtartóerejének vizsgálata
: Geszti Blanka Noémi
: Geszti Blanka Noémi
Eltérések és hasonlóságok a pénzügyi instrumentumokban Magyarország és Dél-Korea pénzügyi számláiban
: Ilyés Csaba, et al.
Published: (2018)
: Ilyés Csaba, et al.
Published: (2018)
Dél-Korea világörökségi vonzerőinek bemutatása és megjelenése a magyar utazási irodák kínálatában
: Oláh Petra Dorina
: Oláh Petra Dorina
A K2 Színház marketingstratégiája
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
A K&H Bank Zrt. digitalizációs tevékenységének megítélése fogyasztói oldalról
: Jakab Cintia
: Jakab Cintia
Similar Items
-
Dél-Korea kulturális turizmusa
: Király Vivien Julianna -
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura -
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura -
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika -
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka