A vendégelégedettség - mérésben való részvételi hajlandóság vizsgálata egy gyorsétterem esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erdélyi Boglárka Anna
További közreműködők: Debreceni János
Kulcsszavak:elégedettségvizsgálat
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
fogyasztói elégedettség mérése
vendéglátás
vevői elégedettség index
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40183
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám témájául a vendégelégedettség mérését és annak vizsgálatát választottam. Számomra a vendéglátás ezen része mindig is érdekes volt, hiszen 5 éve dolgozom a vendéglátásban és napi szinten találkozom ezzel a témával, mivel az étterem ahol dolgozom nagy figyelmet fordít arra, hogy maximális legyen a vevői elégedettség. Projektmunkámban részletesebben kifejtek pár szakmai információkkal kapcsolatos témát, elégedettségi mérőket vizsgálok, valamint számos könyv és cikk átolvasása után értelmet adok magának az elégedettség fogalmának. Kutatásom során készítettem egy kérdőívet, amelyben arra voltam kíváncsi, hogy az emberek mennyire hajlandóak részt venni elégedettségi mérések kitöltésében, illetve a szakmai gyakorlóhelyem vásárlói visszajelzését mutattam be, és pár kérdést tettem fel vele kapcsolatban, majd a fontosabb kérdésekre adott válaszokat bővebben ki is fejtettem. Végül sokat írtam magáról arról, hogy milyen a vendégélmény a szakmai gyakorlóhelyemen, hogyan folyik a háttérmunka annak érdekében, hogy a fogyasztók megkapják az általuk elvárt minőséget és maximális legyen a vevői elégedettség. A végén összegzésként jellemeztem a gyakorlóhelyemen eltöltött időszakot, illetve az egész kutatásomat és a szakirodalmi témákat.