A vendégelégedettség - mérésben való részvételi hajlandóság vizsgálata egy gyorsétterem esetében
Saved in:
Main Author: | Erdélyi Boglárka Anna |
---|---|
Other Authors: | Debreceni János |
Kulcsszavak: | elégedettségvizsgálat fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség fogyasztói elégedettség mérése vendéglátás vevői elégedettség index |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40183 |
Similar Items
Válságkezelés a vendéglátásban koronavírus-járvány idején egy hazai gyorsétterem esetében
: Oláh Vilmosné
: Oláh Vilmosné
Az önkéntesturizmusban való részvételi szándék vizsgálata a Z generációhoz tartozó fiatalok körében
: Bartyik Adrienn
: Bartyik Adrienn
Görög gyorsétterem marketing terve
: Mucsi Bence
: Mucsi Bence
Civil részvét az önkormányzatok közfeladataiban
: Pusztai Gábor
: Pusztai Gábor
Panaszszituáció kezelése a gyorsétterem láncoknál
: Balogh Gábor
: Balogh Gábor
Magyarországon élő fiatalok részvételi lehetőségei a turizmusban
: Sebestyén Melinda
: Sebestyén Melinda
A szervezett utazásra való hajlandóság vizsgálata a különböző generációk körében
: Oláh Eszter
: Oláh Eszter
Egy egészséges gyorsétterem megvalósíthatósági tanulmánya, bevezetése, sikerének kulcsa Budapesten
: Császár Zsolt
: Császár Zsolt
Nemzetközi gyorsétterem-láncok angol és magyar honlapjának összehasonlítása
: Pintér Dániel
: Pintér Dániel
Megállítható-e a drasztikusan csökkenő részvételi arány az Erasmus-programban?
: Tóth Fruzsina, et al.
Published: (2019)
: Tóth Fruzsina, et al.
Published: (2019)
Csapatmunka hajlandóság az egyetemen
: Gyurkó Lili
: Gyurkó Lili
Internetes impulzusvásárlásra való hajlandóság az Y és az X generáció függvényében
: Lajos Norbert
: Lajos Norbert
Vendégelégedettség fontossága a szállodamarketingben
: Nagy Bernadett Éva
: Nagy Bernadett Éva
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
Motivációs indítékok vizsgálata és vállalkozási hajlandóság szerepe egy vállalkozás indítása során
: Mihálovics Ákos
: Mihálovics Ákos
A digitális érettség és az online számlanyitási hajlandóság vizsgálata Magyarországon
: Bodó Friderika
: Bodó Friderika
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
Minőségmenedzsment és a vendégelégedettség összefüggéseinek vizsgálata a hazai szállodákban
: Selényi Katalin
: Selényi Katalin
A vendégelégedettség és a teljesítménymutatók közötti kapcsolat vizsgálata egy szálloda példáján keresztül
: Sipos Péter
: Sipos Péter
A vállalkozói hajlandóság alakulása a magyar fiatalok körében
: Kovács Lilla
: Kovács Lilla
Motiváció vizsgálata jelentkezés és maradási hajlandóság szemszögéből a Magyar Honvédség katonáinál
: Csorna Norbert
: Csorna Norbert
Vállalkozási hajlandóság és motiváció a gasztro vállalkozók körében
: Zubor Lúcia Viktória
: Zubor Lúcia Viktória
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő
: Gasparik Gergő
Az Y generáció vizsgálata a motiváció elméletei és a vállalkozási hajlandóság tekintetében
: Vida Virág
: Vida Virág
Vállalkozói hajlandóság a KKV szektorban, a finanszírozási lehetőségek tekintetében
: Balog Bálint
: Balog Bálint
Családpolitikai rendszer a visegrádi országokban és gyermekvállalási hajlandóság Magyarországon
: Sorosinszki Szabina
: Sorosinszki Szabina
IT üzemeltetés, ellátási lánc bemutatása egy valós szervezet esetében
: Horváth Gergely Krisztián
: Horváth Gergely Krisztián
A szállodai dolgozók interkulturális kompetenciájának és képzésének jelentősége a vendégelégedettség növelésében
: Kovács Anna Roxána
: Kovács Anna Roxána
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura
: Mikó Anna Laura
Vállalkozási hajlandóság a Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi és Számviteli Karán
: Tiszovszky Szonja
: Tiszovszky Szonja
Z generációs műemlék látogatási hajlandóság az internetes tájékoztató felületek tükrében
: Blősz Dalma
: Blősz Dalma
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
A részlegek közötti kommunikáció és annak fejlesztése vendégelégedettség szempontjából
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
A fizetési hajlandóság a freemium üzleti modellben a magyar videójátékok piacán
: Tolnai Norbert
: Tolnai Norbert
A motiváció, az önálló tanulás és a tanulási hajlandóság a felnőttképzésben
: Sebők Beatrix
: Sebők Beatrix
MEGTAKARÍTÁSI HAJLANDÓSÁG MAGYARORSZÁGON, A PÉNZÜGYI TANÁCSADÓK SZEREPE A BEFEKTETÉSI DÖNTÉSEK ORIENTÁLÁSÁBAN
: Katkics Levente
: Katkics Levente
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
A vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Radisson Blu Béke Hotelen keresztül
: Börzsei Bernadett
: Börzsei Bernadett
Similar Items
-
Válságkezelés a vendéglátásban koronavírus-járvány idején egy hazai gyorsétterem esetében
: Oláh Vilmosné -
Az önkéntesturizmusban való részvételi szándék vizsgálata a Z generációhoz tartozó fiatalok körében
: Bartyik Adrienn -
Görög gyorsétterem marketing terve
: Mucsi Bence -
Civil részvét az önkormányzatok közfeladataiban
: Pusztai Gábor -
Panaszszituáció kezelése a gyorsétterem láncoknál
: Balogh Gábor