Az internet szerepe az utazási döntések meghozatalára a fiatal felnőttek körében, különös tekintettel az utazási portálok használatára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth Dominika
További közreműködők: Talabos István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Booking.com
e-turizmus
elektronikus vásárlás - online vásárlás
internet
közösségi média
Utazási portál
világháló
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40187
Leíró adatok
Kivonat:A digitalizáció hatására a turisztikai piac az elmúlt egy-két évtizedben jelentős változáson ment át. Mindez az utazók döntéseire, illetve az utazások foglalására is jelentős hatást gyakorolt. Míg korábban az emberek többsége hagyományos utazási irodákban vásárolt menetjegyeket (vonatjegy, buszjegy, repülőjegy) vagy foglalt szállásokat, addig napjainkra az online utazási irodák, turisztikai portálok szinte teljes mértékben kiszorították a hagyományos utazási irodákat a piacról. Ez elsősorban az internet mind nagyobb térhódításának, az online fizetés mind biztonságosabbá válásának, az említett honlapok kedvező és széleskörű kínálatának, stb. az eredménye.