Az internet szerepe az utazási döntések meghozatalára a fiatal felnőttek körében, különös tekintettel az utazási portálok használatára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth Dominika
További közreműködők: Talabos István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Booking.com
e-turizmus
elektronikus vásárlás - online vásárlás
internet
közösségi média
Utazási portál
világháló
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40187

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg40187
005 20220715112604.0
008 220715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Horváth Dominika 
245 1 3 |a Az internet szerepe az utazási döntések meghozatalára a fiatal felnőttek körében, különös tekintettel az utazási portálok használatára  |c Horváth Dominika  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A digitalizáció hatására a turisztikai piac az elmúlt egy-két évtizedben jelentős változáson ment át. Mindez az utazók döntéseire, illetve az utazások foglalására is jelentős hatást gyakorolt. Míg korábban az emberek többsége hagyományos utazási irodákban vásárolt menetjegyeket (vonatjegy, buszjegy, repülőjegy) vagy foglalt szállásokat, addig napjainkra az online utazási irodák, turisztikai portálok szinte teljes mértékben kiszorították a hagyományos utazási irodákat a piacról. Ez elsősorban az internet mind nagyobb térhódításának, az online fizetés mind biztonságosabbá válásának, az említett honlapok kedvező és széleskörű kínálatának, stb. az eredménye. 
695 |a Booking.com 
695 |a e-turizmus 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a internet 
695 |a közösségi média 
695 |a Utazási portál 
695 |a világháló 
700 1 |a Talabos István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40187/1/Szakdolgozat-Horv%C3%A1th%20Dominika%20.pdf  |z Dokumentum-elérés