Az internet szerepe az utazási döntések meghozatalára a fiatal felnőttek körében, különös tekintettel az utazási portálok használatára
Saved in:
Main Author: | Horváth Dominika |
---|---|
Other Authors: | Talabos István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Booking.com e-turizmus elektronikus vásárlás - online vásárlás internet közösségi média Utazási portál világháló |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40187 |
Similar Items
Fiatal felnőttek az internetes zaklatás árnyékában
: Horváth Noémi
: Horváth Noémi
Megfelelési kényszer a fiatal felnőttek körében
: Buda Lilla
: Buda Lilla
Környezettudatos fogyasztás a fiatal felnőttek körében Magyarországon
: Igler Szilárd
: Igler Szilárd
Pénzügyi műveltség a magyarországi fiatal felnőttek körében
: Mátravölgyi Bátor
: Mátravölgyi Bátor
Az innovatív marketing eszközök megítélése a fiatal felnőttek körében
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
Az internetes keresés pszichológiája az utazási szektorban
: Koczka Zsófia
: Koczka Zsófia
A fenntartható élelmiszerfogyasztás vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Szőke Bettina
: Szőke Bettina
Fiatal felnőttek kivándorlási hajlandósága Magyarországon
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Sitku Fanni
: Sitku Fanni
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Kaposvári Petra
: Kaposvári Petra
Fiatal felnőttek táplálkozási szokásai
: Somogyi Nóra Ilona
: Somogyi Nóra Ilona
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia
: Balázs Villő Júlia
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia
: Balázs Villő Júlia
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária
: Gombos Annamária
Craft sörök hatása a vendéglátásra, budapesti fiatal felnőttek körében
: Ordasi Dénes
: Ordasi Dénes
Az internet turizmusra gyakorolt hatása az utazási irodák szemszögéből
: Kollár Flóra
: Kollár Flóra
Az utazó influenszerek hatása a fiatal generáció utazási szokásaira
: Gyovai Eszter Mária
: Gyovai Eszter Mária
A fiatal felnőttek a vendéglátásban
: Hankó Szilvia
: Hankó Szilvia
A fiatal felnőttek életkezdési válsága
: Bartha Boglárka
: Bartha Boglárka
Az önkéntes munka és motiváció kapcsolata, valamint hatásai a fiatal felnőttek körében
: Lempner Vivien
: Lempner Vivien
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Ádám Csilla Rebeka
: Ádám Csilla Rebeka
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
A kézműves italok népszerűsége a fiatal-, illetve középkorú felnőttek körében
: Hegyi Ábel
: Hegyi Ábel
Az egészségtudatos fogyasztói magatartás a felnőttek körében, különös tekintettel az élelmiszerpiac területén
: Németh Nedda
: Németh Nedda
Kiégés-prevenciós lehetőségek vizsgálata egy tehetséggondozó intézményben tanuló fiatal felnőttek körében
: Mérei Zsófia
: Mérei Zsófia
Fiatal felnőttek és a munkahelyi stressz
: Temela Fanni
: Temela Fanni
Fiatal felnőttek szórakozóhely-látogatási szokásai Budapesten
: Mezei Martin
: Mezei Martin
A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének hatása a Windows 10 használatára
: Cseriová Andrea
: Cseriová Andrea
Internetes értékesítés és a vállalati adatbázisok használata az Invia Utazási Irodában
: Bodrogi Anikó
: Bodrogi Anikó
Fiatal felnőttek vállalkozói hajlandósága és motivációja Magyarországon
: Kerek Alexandra Alma
: Kerek Alexandra Alma
Az Öngondoskodás és Pénzügyi Kultúra A Pénzügyi és Nem Pénzügyi Felsőoktatásban Résztvevő Fiatal Felnőttek Körében
: Macsuga Bence Péter
: Macsuga Bence Péter
Az Employer Branding szerepe a fiatal felnőttek toborzásában és megtartásában
: Tóth Dóra
: Tóth Dóra
Különböző generációk utazási döntéseinek hatása az utazási irodák jövőjére
: Futó Nikolett
: Futó Nikolett
Utazási irodák, és online platformok A turisztikai szektor átalakulása, és az utazási döntések háttértényezői
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Lantos-Németh Andrea
: Lantos-Németh Andrea
Az utazási irodák marketingkommunikációja
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Az utazási irodák működése
: Jánosi Laura
: Jánosi Laura
A szocializáció szerepe az utazási döntésben a Z generáció körében
: Wölfinger Julianna
: Wölfinger Julianna
Ismerlek-e? - avagy A közösségi portálok hatása a társas kapcsolatokra
: Mészáros Beatrix
: Mészáros Beatrix
Közösségi portálok kialakulása, elterjedése és működése, kihatása a személyes kapcsolatokra
: Ragány Miklós
: Ragány Miklós
Similar Items
-
Fiatal felnőttek az internetes zaklatás árnyékában
: Horváth Noémi -
Megfelelési kényszer a fiatal felnőttek körében
: Buda Lilla -
Környezettudatos fogyasztás a fiatal felnőttek körében Magyarországon
: Igler Szilárd -
Pénzügyi műveltség a magyarországi fiatal felnőttek körében
: Mátravölgyi Bátor -
Az innovatív marketing eszközök megítélése a fiatal felnőttek körében
: Ujlaki Áron Gyula