Ügyfélkapcsolat értékelés a magán egészségügyben a koronavírus-járvány kitörésének hatására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kőházy Zsuzsanna
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Kulcsszavak:CRM
egészségügy
magán egészségügy
pandémia
ügyfélkapcsolat
ügyfélnyilvántartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40204

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40204
005 20220715112622.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kőházy Zsuzsanna 
245 1 0 |a Ügyfélkapcsolat értékelés a magán egészségügyben a koronavírus-járvány kitörésének hatására  |c Kőházy Zsuzsanna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunka témám az ügyfélkapcsolatról szól, a magánegészségügyben a pandémia hatására. Azért választottam ezt a témát, mert nagyon érdekel, hogy a magán egészségügyi cégek hogy kommunikálnak az ügyfeleikkel, mennyire fontos nekik, hogy egy vevő többször is visszatérjen hozzájuk. Milyen módszereket használnak a vásárlók megtartása érdekében, továbbá milyen eszközöket használnak az ügyfelek adatainak tárolására, a GDPR szabályait szem előtt tartva. Szakmai cikkeket, szakkönyveket, folyóiratokat használtam, segítségükkel áttekintettem a CRM lényegét, működését, feltérképeztem, hogy milyen módon kommunikálnak az ügyfeleikkel a magán egészségügyi cégek. 
695 |a CRM 
695 |a egészségügy 
695 |a magán egészségügy 
695 |a pandémia 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a ügyfélnyilvántartás 
700 1 |a Németh Dr. Patrícia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40204/1/Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés