A közösségi média, mint vállalati eszköz

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magi Rebeka Jusztina
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:internet
közösségi hálózatok
manegement
stratégiai marketing
vállalkozás menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40214

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40214
005 20220715112632.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Magi Rebeka Jusztina 
245 1 2 |a A közösségi média, mint vállalati eszköz  |c Magi Rebeka Jusztina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám a közösségi média jelentőségének szerepét, hasznosságát és használatának lehetőségeit a vállalati stratégiában hivatott vizsgálni, hogy az internet berobbanásának köszönhetően, nem csak a személyes életünk változott meg, de hatása az üzleti életben is nagy szerepet tölt be. Dolgozatomban arra próbáltam választ kapni, hogy manapság a közösségi média milyen módon alkalmazható a vállalati célok támogatásában, illetve, hogy milyen különböző feltételeknek kell együttesen teljesülnie, hogy ezek megvalósuljanak.  Úgy gondolom, hogy a napi rendszerességgel megjelenő új trendek és a folyamatosan változó fogyasztói igények világában a vállalatok nem engedhetik meg maguknak azt, hogy ne legyenek jelen a közösségi oldalakon. 
695 |a internet 
695 |a közösségi hálózatok 
695 |a manegement 
695 |a stratégiai marketing 
695 |a vállalkozás menedzsment 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40214/1/Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés