A márka hűség, árérzékenység és árrugalmasság hatása a Cserháti és Társa Kft példáján keresztül.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Cserháti Péter Zoltán
További közreműködők: Dobó Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:árrugalmasság
fókuszcsoport
kereslet
kereszt-árrugalmasság
korreláció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40219

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg40219
005 20220715112637.0
008 220715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Cserháti Péter Zoltán 
245 1 2 |a A márka hűség, árérzékenység és árrugalmasság hatása a Cserháti és Társa Kft példáján keresztül.  |c Cserháti Péter Zoltán  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A kutatási kérdéseim, melyekre választ szeretnék találni  az lett, hogy a kiválasztott termékek mennyire ár érzékenyek? A következő kérdésem, hogy a márkahűség mekkora hatással van a termékek eladására? És így jön az utolsó kérdés, hogy az árváltozás mekkora hatással van más termékek keresletére? Ezt egy céges adatbázis elemzésével válaszoltam meg, amely érinti a korrelációs kapcsolatok elemzését, a termékek kereszt-árrugalmasságát és árrugalmasságának vizsgálatát. Ezek okait pedig fókusz csoporttal tártam fel. A kutatás jelentősebb eredményei, hogy a márka hűség jelentősen jelen van a fogyasztókban. Több termék esetében az árérzékenység ellenére nem váltottak terméket. A vizsgált chipsek és Milka csokoládé kereslete között összefüggés mutatható ki. Valamint megválaszolatlan kérdés maradt, miért helyettesítő terméke a Coca-cola a Milka csokoládénak. 
695 |a árrugalmasság 
695 |a fókuszcsoport 
695 |a kereslet 
695 |a kereszt-árrugalmasság 
695 |a korreláció 
700 1 |a Dobó Róbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40219/1/Cserhati_Peter_Zoltan_A_m%C3%A1rka_h%C5%B1s%C3%A9g%2C_%C3%A1r%C3%A9rz%C3%A9kenys%C3%A9g_%C3%A9s_%C3%A1rrugalmass%C3%A1g_hat%C3%A1sa_a_Cserh%C3%A1ti_%C3%A9s_T%C3%A1rsa_Kft_p%C3%A9ld%C3%A1j%C3%A1n_kereszt%C3%BCl.pdf  |z Dokumentum-elérés