A márka hűség, árérzékenység és árrugalmasság hatása a Cserháti és Társa Kft példáján keresztül.
Saved in:
Main Author: | Cserháti Péter Zoltán |
---|---|
Other Authors: | Dobó Róbert |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | árrugalmasság fókuszcsoport kereslet kereszt-árrugalmasság korreláció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40219 |
Similar Items
A Cserháti és Társa Kft. elemző bemutatása és marketing stratégiák, stratégiai tervezése a Kördiszkont élelmiszer üzletének
: Cserháti Péter Zoltán
: Cserháti Péter Zoltán
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
A fogyasztói magatartás és hűség dinamikája a gyógyszeriparban
: Tóth Noémi Xuan-Mai
: Tóth Noémi Xuan-Mai
A fogyasztói döntéshozatal és a fogyasztói hűség kialakulása a táplálékkiegészítők piacán
: Rácz Regina
: Rácz Regina
Sportrendezvények szervezésének elmélete és gyakorlata a Trust Gelei és Társa Kft. példáján keresztül
: Gelei Vince
: Gelei Vince
A könyvvizsgálat fontosabb lépéseinek a bemutatása a Szalai és Társa Kft. példáján keresztül
: Sinkovics Adrienn
: Sinkovics Adrienn
Pénzügyi szolgáltatások a portfolióban. Maximális ügyfélélmény és hűség elérése az e-kereskedelemben.
: Ritecz Kristóf Gábor
: Ritecz Kristóf Gábor
A Rónaszéki és Társa Kft. Adókötelezettségeinek Átfogó Vizsgálata
: Vándor Zsófia
: Vándor Zsófia
Mentálhigiéné és társas kapcsolatok összefüggései időskorban
: Fejes Csilla
: Fejes Csilla
A Matisz és Társa Bt. minőségmenedzsmentje
: Matisz Zsófia
Published: (2014)
: Matisz Zsófia
Published: (2014)
A társas vállalkozások adóhatósági ellenőrzése
: Mathisz Katalin
: Mathisz Katalin
A társas vállalkozások járulék ellenőrzése
: Kametler Melinda
: Kametler Melinda
A 18-25 év közötti egyetemi és főiskolai hallgatók vásárlási szokásainak vizsgálata a feladat- és élményorientált vásárlás, az impulzusvásárlás és az árérzékenység szemszögéből
: Rusnáková Barbara
: Rusnáková Barbara
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül
: Zimányi Dániel
: Zimányi Dániel
Egyéni és társas vállalkozások járulék kötelezettsége Magyarországon
: Gertner Petra
: Gertner Petra
Az Ocskay és Társa Kft. működésének változása a pandémia alatt
: Ocskai Anett
: Ocskai Anett
Ismerlek-e? - avagy A közösségi portálok hatása a társas kapcsolatokra
: Mészáros Beatrix
: Mészáros Beatrix
A munkahely, mint társas és fizikai tér, az aiMotive Kft.-nél
: Heltai Gergő
: Heltai Gergő
Társas vállalkozások alapvető adózási szabályai a 2012-es adóévben
: Horváthné Járku Marianna
: Horváthné Járku Marianna
Lízing, mint finanszírozási forma egy társas vállalkozás szemszögéből, a Merkantil Bankon keresztül
: Rabi Barbara
: Rabi Barbara
Társas támasz hatása az átélt stressz mértékére a BGE-PSZK hallgatói körében
: Gerencsér Klaudia
: Gerencsér Klaudia
A társas vállalkozások adóhatósági ellenőrzése (tapasztalatok, problémák, javaslatok)
: Nagy Norbert
: Nagy Norbert
A vállalati karácsony hatása a multinacionális cégek munkavállalóinak munka-magánélet egyensúlyára és társas kapcsolataira
: Piros Dóra
: Piros Dóra
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
A társas kapcsolatok, a közösség és a csapatépítés mentálhigiénés vonatkozásai
: Móczárné Póka Szilvia
: Móczárné Póka Szilvia
A társas támogatás, az együttműködés és a vezetés hatása munkahelyi stresszre az egészségügyi dolgozók körében
: Sipos Edina
: Sipos Edina
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
Az erős kapcsolatok befolyása az egyénre és a társas kapcsolatok vizsgálata
: Széll Enikő
: Széll Enikő
A társas vállalkozások adózási formáinak összehasonlítása a kis- és középvállalkozások körében
: Ujvári Mercédesz
: Ujvári Mercédesz
A Kósa és Társa Kft. nemzetközi árufuvarozó vállalat tevékenységének vizsgálata gazdasági, informatikai és hatékonysági szempontból
: Gróf Tamás
: Gróf Tamás
A márka hatása a generációk vásárlási döntéseire a Pandora ékszerek példáján
: Füzes-Sárközi Panna
: Füzes-Sárközi Panna
Egy tradicionális márka megújulása
: Mata Zoltán
: Mata Zoltán
Katonáné és Társa Bt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata beszámolók alapján
: Deli Georgina
: Deli Georgina
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka
: Szőke Dorka
Az adóhatósági ellenőrzés rendszerének és módszertanának fejlődése A társas vállalkozások ellenőrzési tapasztalatai
: Sára Franciska
: Sára Franciska
Az alkohol beteg család diszfunkcionális működésének hatása a gyermek személyiségfejlődésére, és hatása a társas kapcsolatok alakulására fiatal felnőtt korban
: Kerezsi Zita
: Kerezsi Zita
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
Digitális élet Az internet előnyei és hátrányai a kommunikációban és a társas kapcsolatokban
: Váradi Réka
: Váradi Réka
Similar Items
-
A Cserháti és Társa Kft. elemző bemutatása és marketing stratégiák, stratégiai tervezése a Kördiszkont élelmiszer üzletének
: Cserháti Péter Zoltán -
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra -
A fogyasztói magatartás és hűség dinamikája a gyógyszeriparban
: Tóth Noémi Xuan-Mai -
A fogyasztói döntéshozatal és a fogyasztói hűség kialakulása a táplálékkiegészítők piacán
: Rácz Regina -
Sportrendezvények szervezésének elmélete és gyakorlata a Trust Gelei és Társa Kft. példáján keresztül
: Gelei Vince