A WOM és eWOM hatása a magyarországi áruházláncokra
Elmentve itt :
Szerző: | Kelemen Dominik |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Zsolt |
Kulcsszavak: | áruházláncok eWOM forgalom alakulása marketing WOM |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40224 |
Hasonló tételek
A WOM és eWOM hatása a magyarországi áruházláncokra 2020 után
: Kelemen Dominik
: Kelemen Dominik
Az e-WOM fontossága és összefüggései a szállodaiparban
: Huang Jian Jimmy
: Huang Jian Jimmy
Az e-WOM üzleti felhasználása a marketing területén
: Huang Jian Jimmy
: Huang Jian Jimmy
Az eWOM hatása az Y és Z generációra, a „We love Budapest” és az „Egy nap a városban” online felület vizsgálata alapján
: Somogyi Eszter
: Somogyi Eszter
Exemining the relationship between e-wom ( restaurant review, UGC) and financial performance
: Koller Henrietta
: Koller Henrietta
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya
: Gazdag Dorottya
A Ford Mustang Mach-E magyarországi bevezetése
: Varga László
: Varga László
Logisztikai folyamatok bemutatása a magyarországi eMAG vállalatánál
: Balogh Márk
: Balogh Márk
Gyakornoki foglalkoztatás a magyarországi bankrendszerben
: Kelemen Balázs
: Kelemen Balázs
A magyarországi e-kereskedelem változásai az e-vásárlási szokásokon keresztül 2006 és 2020 között
: Bányász Tímea
: Bányász Tímea
Magyarországi e-kereskedelem, különös tekintettel a fiatal fogyasztók igényeire
: Borsi Viktória
: Borsi Viktória
Van-e jövője a B2B piactereknek a magyarországi piacon?
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
Az e-commerce hatása a szállodaiparra
: Klein Lilla
: Klein Lilla
A magyarországi dohánytörvények változása és hatása
: Teszár Zsolt
: Teszár Zsolt
Az e-kereskedelem hatása a disztribúciós folyamatokra
: Zachar Zita Kornélia
: Zachar Zita Kornélia
Az e-könyvek megjelenésének hatása a könyvpiacra
: Németh Boglárka Marcella
: Németh Boglárka Marcella
Az elektronikus sport (e-sport) gazdasági hatásai, piaci szereplői és magyarországi helyzetének bemutatása
: Tóvári Gergely
: Tóvári Gergely
Az E-technológiák hatása a logisztikai szektorra, a modern E-logisztikai rendszerek vállalati működése
: Szücs Roland
: Szücs Roland
A 2020-as koronavírus járvány hatása az e-kereskedelemre
: Visnyei Eszter
: Visnyei Eszter
A Z-Generáció hatása az e-kereskedelem jövőjére
: Takács Máté
: Takács Máté
A pandémia hatása a fogyasztói magatartásra az e-kereskedelemben
: Hangyás Maja
: Hangyás Maja
A devizahitelezés hatása a magyarországi bankok eredményességére
: Katafay Tamás Bence
: Katafay Tamás Bence
A magyarországi fesztiválok hatása a belföldi turizmusra
: Csik Kíra Virág
: Csik Kíra Virág
PSD2 hatása egy magyarországi középbanknál
: Szilágyi Réka
: Szilágyi Réka
A digitalizáció és az e-kereskedelem hatása az élelmiszer-vásárlásra.
: Lutz Kristóf Sámuel
: Lutz Kristóf Sámuel
A Blockchain technológia hatása az E-kereskedelemre, és annak jövője
: Lendvai Regő
: Lendvai Regő
Web alapú kereskedelmi szolgáltatások, különös tekintettel egy magyarországi e-kereskedelmi rendszer bemutatása és üzleti terve
: Steinfeld Tamás
Megjelent: (2007)
: Steinfeld Tamás
Megjelent: (2007)
Gamifikáció magyarországi megjelenése és a generációkra gyakorolt hatása
: Abonyi Balázs Mózes
: Abonyi Balázs Mózes
A magyarországi Mercedes-gyár megépülésének hatása Kecskemétre
: Csősz Ágota
Megjelent: (2014)
: Csősz Ágota
Megjelent: (2014)
A magyarországi gépjárműadó és cégautó adó elemzése, változásának bemutatása, érintve e két adóhoz kapcsolódó nemzetközi szabályozásokat
: Hartman József
: Hartman József
A Gartner Intertrans Hungária Kft. fuvartervezésének gyakorlati bemutatása a magyarországi belföldi üzletágnál
: Tajti Dominik István
: Tajti Dominik István
Az Airbnb hatása az e-turizmusra és az utazási szokásokra
: Simon Alexandra
: Simon Alexandra
AZ E-FREIGHT ÉS AZ E-FUVARLEVÉL, E-VONATKÖVETÉS A RAIL CARGO HUNGARIA ZRT-NÉL
: Kajári Norbert
: Kajári Norbert
Ismerlek-e? - avagy A közösségi portálok hatása a társas kapcsolatokra
: Mészáros Beatrix
: Mészáros Beatrix
A világgazdasági válság és hatása a magyarországi olasz vállalkozásokra
: Hosszú Zsófia
: Hosszú Zsófia
A COVID-19 világjárvány hatása a magyarországi idősoktatásra
: Fáczán Helga
: Fáczán Helga
A covid-19 hatása a magyarországi ételrendelési platformokra
: Bélteki Dávid
: Bélteki Dávid
A páneurópai e-kormányzati szolgáltatások hatása az EU versenyképessége alakulására
: Pándi Boglárka
: Pándi Boglárka
Az EU integráció hatása a magyarországi kis- és középvállalkozásokra
: Farkas Melinda
: Farkas Melinda
E-marketing és E-PR eszközök és megoldások a hálózati gazdaságban
: László Tibor
: László Tibor
Hasonló tételek
-
A WOM és eWOM hatása a magyarországi áruházláncokra 2020 után
: Kelemen Dominik -
Az e-WOM fontossága és összefüggései a szállodaiparban
: Huang Jian Jimmy -
Az e-WOM üzleti felhasználása a marketing területén
: Huang Jian Jimmy -
Az eWOM hatása az Y és Z generációra, a „We love Budapest” és az „Egy nap a városban” online felület vizsgálata alapján
: Somogyi Eszter -
Exemining the relationship between e-wom ( restaurant review, UGC) and financial performance
: Koller Henrietta