A Magyar Telekom Marketing Tevékenysége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kabók Katalin
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:7P modell
marketing
marketingkommunikáció
SWOT-elemzés
szolgáltató társaság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40230
Leíró adatok
Kivonat:A 21. században hatalmas szerepet játszik mindenki életében a közösségi média. Vizsgálni fogom azt, hogy napjainkban a technológiai fejlődésnek milyen hatással van a vásárlókra, ügyfelekre és milyen platformokat érint a választott cégem. Számos személyes motiváció is felmerül a témaválasztásom indoklásában, ugyanis számomra a kommunikáció hatalmas szerepet tölt be az életemben és ahogyan már említettem ez a gyakorlati munkám alatt is fontos volt.Magyarországon 2002-ben jelent meg a közösségi média. Eleinte nem játszott nagy szerepet az emberek életében, de az idő múlásával egyre több és több emberhez jutott el az okos eszközöknek hála.A jelenkorban bátran kimondhatom, hogy az emberek többsége ismeri a különböző közösségi oldalakat es használja is azokat. A záródolgozatom célja feltérképezni, hogy napjainkban melyek a leggyakrabban látogatott közösségi platformok és keresni a választ arra, hogy mennyire pozitívan vagy épp mennyire negatívan érinti az emberiséget a mindennapos direkt és indirekt megkeresések a közösségi oldalakon. A dolgozatomban fontos szerepet tölt be a Magyar Telekom által szerverezett különböző események bemutatása és részletezése is. Szakmai gyakorlatom során kulcsfontosságú volt, hogy az ügyfelek milyen hangulatban és milyen értékeléssel köszönik meg a munkámat az egyes hívások végén. Amellett, hogy a saját értékeimet és erősségeimet is képviselem, fontos, hogy a cégben képviselt szemléletmódot is hitelesen át tudjam adni az adott ügyfélnek. A beszámolom során készítek egy SWOT elemzést a gyakorlati helyemet adó cégről ezzel is szemléltetve a belső és külső tényezők befolyását.