A Magyar Telekom Marketing Tevékenysége
Elmentve itt :
Szerző: | Kabók Katalin |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Kulcsszavak: | 7P modell marketing marketingkommunikáció SWOT-elemzés szolgáltató társaság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40230 |
Hasonló tételek
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika
: Bierer Mónika
A Magyar Telekom Távközlési Nyrt. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Jelen Katalin
: Jelen Katalin
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva
: Ádám Éva
A Magyar Telekom lakossági IT szolgáltatásának bevezetése
: Szalai Eszter
: Szalai Eszter
How does CSR appear in the telecommunication industry, especially at Deutsche Telekom and its affiliate, Magyar Telekom?
: Büki Alida
: Büki Alida
Vállalati fenntarthatóság a Magyar Telekom példáján bemutatva
: Okos Gabriella
: Okos Gabriella
A Magyar Telekom Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának elemzése
: Halbrucker Anett
: Halbrucker Anett
A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
: Nikl Luca
: Nikl Luca
Mentorálás a Magyar Telekom Nyrt.-nél motiválás különböző generációknál
: Bartek Anita Csilla
: Bartek Anita Csilla
Magyar Telekom Nyrt. gazdasági és pénzügyi elemzése
: Diószegi Dániel
: Diószegi Dániel
Coaching folyamata egy multinacionális vállalatnál (Magyar Telekom)
: Böjti Boglárka
: Böjti Boglárka
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése
: Reikort Anikó
: Reikort Anikó
A Telekom Kraft. A Telekom fiataloknak kialakított márkájának elemzése.
: Ujhelyi Dorottya
: Ujhelyi Dorottya
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
A Magyar Telekom mobilkommunikációs lakossági szolgáltatásainak fogyasztói elégedettségvizsgálata
: Adányi Hajnalka
: Adányi Hajnalka
Big Data a Magyar Telekom Szolgáltatás menedzsment tevékenységében
: Sós Krisztina
: Sós Krisztina
Üzleti elemzés döntéstámogató szerepe a Magyar Telekom tevékenységében
: Fülep István
: Fülep István
Együtt. Veled avagy a Magyar Telekom belső kommunikációja
: Majnár Klaudia
: Majnár Klaudia
Új SCM modul bevezetése a Magyar Telekom raktárában
: Takács Sándor
: Takács Sándor
A Magyar Telekom momentumalapú proaktív értékesítési tevékenységének értékelése
: Semler Anna
: Semler Anna
A Magyar Telekom Nyrt. tőzsdei múltja és jelene
: Nagy Ida
: Nagy Ida
A Magyar Telekom készletgazdálkodásának bemutatása inventory rendszeren keresztül
: Bárkányi Anita
: Bárkányi Anita
A Szupergyors Internet Projekt megvalósulása és finanszírozása a Magyar Telekom Nyrt. esetében
: Varga Katalin Annamária
: Varga Katalin Annamária
Magyar Telekom adattárház ETL folyamatainak támogatása adatvizualizációs eszközzel
: Szávai Szonja
: Szávai Szonja
A Telekom üzletek létjogosultsága az online marketing térhódítása után
: Forgó Fruzsina Réka
: Forgó Fruzsina Réka
A Magyar Telekom Nyrt szerepe a 2020-as gazdasági helyzetben
: Lidy Martin
: Lidy Martin
A vezetői controlling szerepe a magyar Telekom zöld átmenetében
: Kálmán Botond Géza, et al.
Megjelent: (2023)
: Kálmán Botond Géza, et al.
Megjelent: (2023)
A teljesítményértékelés dolgozói motivációra, valamint hatékonyságra gyakorolt hatása a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálati tevékenységeiben
: Pál Katalin
: Pál Katalin
A Magyar Telekom válságkommunikációja az Origó-ügy bemutatásán keresztül
: Kutfej Imola Edit
: Kutfej Imola Edit
A Magyar Telekom Nyrt. brand menedzsmentje, céljai és eredményei
: Kővári Botond
: Kővári Botond
A Magyar Telekom Nyrt. tevékenységének és üzleti teljesítményének elemzése
: Mizsei Dániel
: Mizsei Dániel
Marketingstratégia felépítése és céljai a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Barabás Réka
: Barabás Réka
A Magyar Telekom adattöltő folyamatainak optimalizálása adatbehozatali keretrendszer fejlesztésével
: Balla Péter
: Balla Péter
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
A Magyar Telekom érdekképviseleti rendszere és kollektív munkaügyi kapcsolatai
: Saxa Orsolya
: Saxa Orsolya
International marketing-communication trends in 2017, with a focus on going digital, based on the case study of Deutsche and Magyar Telekom
: Vass Dávid Márk
: Vass Dávid Márk
Alvállalkozói munka- és anyagelszámolás a Magyar Telekom Informatikai támogató rendszereiben
: Orosházi Zoltán
: Orosházi Zoltán
A Magyar Telekom kintlévőség kezelési folyamatainak bemutatása és hatékonyságának javítása
: Söpkéz Péter
: Söpkéz Péter
A Magyar Telekom Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Kerdi Viktória Mária
: Kerdi Viktória Mária
A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
Hasonló tételek
-
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika -
A Magyar Telekom Távközlési Nyrt. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Jelen Katalin -
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva -
A Magyar Telekom lakossági IT szolgáltatásának bevezetése
: Szalai Eszter -
How does CSR appear in the telecommunication industry, especially at Deutsche Telekom and its affiliate, Magyar Telekom?
: Büki Alida