Az online hirdetéskezelés kialakítása és szükségessége adott vállalkozáson keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Novák Rajmund
További közreműködők: Molnár Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hirdetési tevékenység
honlap - weblap
internetmarketing
közösségi média
online marketing
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40234
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom szeretném bemutatni, hogyan kell és hogyan érdemes kialakítani egy Google kampányt, amelyben sorra veszem azokat a tényezőket, amiket eszközölnie kell egy vállalkozásnak ahhoz, hogy a hirdetéskezelései sikeresen és megbízhatóan működjenek a jövőben is. Fontos ilyen téren egy megfelelő weblap kialakítása, majd aldomain címeken létrehozni olyan sales oldalakat, amelyek segítségével megnövekedhetnek a keresés, illetve kattintás számok a szervezet irányába, és a későbbiekben ezek segítségével új fogyasztókat, vevői kört tudhatnak majd magukénak. Így a dolgozatom első felében szeretném bemutatni a részletes menetét annak, hogyan jönnek létre az online marketinghez szükséges tartalmak, illetve a második felében arra szeretnék kitérni, hogy miért fontos az online jelenlét, hisz a piacon nem egyedül van jelen a vállalat, és részletes kutatást kell végezni a versenytársak online térben való pozíciójáról és aktivitásáról, hiszen ha erős online marketinggel rendelkeznek a  webes felületeken, akkor az általam választott vállalatnak is hasonló tevékenységeket kell eszközölnie a piacon jelenleg elfoglalt helyének megerősítésében és fenntartásában.