Recepciós pozíció elemzése a Marriott Hotel Budapest Fitness & Health Club részlegén és a szervezett kirándulások bevezetésének ötlete

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Török Hanna
További közreműködők: Fábián Tamás
Kulcsszavak:Budapest
látogatottság
Marriott Fitness
Marriott Health Club
Marriott Hotel
Marriott Hotel színvonal
szervezett kirándulások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40255
Leíró adatok
Kivonat:A Marriott Hotel Budapest  alapításának történetét, majd a Fitness & Health Club részlegen végzett recepciós munkaköri feladatokat részletezem a dolgozatban, amelyről saját véleményemet fejtem ki. A konditerem koronavírus időszak alatti és utáni látogatottságáról a szakmai gyakorlati időm alatt saját kutatást készítettem, amely összehasonlítását diagramokkal szemléltetek . Emellett a vendégszám növelésére irányuló eddig megszervezett programok eredményeit mutatom be, hogy érdemes e folytatni a jövőben is. A Fitness marketingpolitikájára is kitérek, amely során az általuk használt közösségi felületek közül vizsgálom meg azt, hogy melyik lehet a legsikeresebb. Maga a szálloda részére a szervezett kirándulások ötletét fejtem ki példákon keresztül.