Recepciós pozíció elemzése a Marriott Hotel Budapest Fitness & Health Club részlegén és a szervezett kirándulások bevezetésének ötlete
Saved in:
Main Author: | Török Hanna |
---|---|
Other Authors: | Fábián Tamás |
Kulcsszavak: | Budapest látogatottság Marriott Fitness Marriott Health Club Marriott Hotel Marriott Hotel színvonal szervezett kirándulások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40255 |
Similar Items
Egy új ötlet megvalósítása a Szofi’s
: Kerti Zsófia Viktória
: Kerti Zsófia Viktória
Recepciós gyakornokként a Hotel Moments-ben
: Fitt Máté
: Fitt Máté
A recepció tevékenysége a szállodában
: Farkas Levente
: Farkas Levente
Az Ajurvéda turizmus széleskörű bevezetésének lehetősége hazánkban - Egy indiai gyógyturisztikai Best Practice, az Apollo-csoport ötlete alapján
: Szavlik Fruzsina
: Szavlik Fruzsina
Budapest Marriott Hotel piaci helyzete 2008-tól napjainkig Új brand bevezetésének lehetősége hazánkban
: Angyal Petra
: Angyal Petra
A recepció szerepe a szállodai értékesítésben
: Otoltics Judit Katinka
: Otoltics Judit Katinka
Személyi edző szolgáltatások igénybevételének vizsgálata, vállalkozási ötlet validációjának céljából
: Molnár Gellért
: Molnár Gellért
Átalakulás Teal szervezetté
: Saskó Attila
: Saskó Attila
Innovations of the Marriott International Hotels 2014
: Berényi Balázs
: Berényi Balázs
Budapest Marriott Hotel SWOT-elemzése
: Pusztai Petra
: Pusztai Petra
Recruiter pozíció kompetenciamodelljének kialakítása a Robert Bosch Hungary-nél
: Rózsa Anita Éva
: Rózsa Anita Éva
Szervezett gondviselés Lelkünk ápolása a gazdaságban
: Kádár Gyopár
: Kádár Gyopár
Egy kreatív ötlet születése és kivitelezése - Egy reklámügynökség működésének bemutatása
: Márkus Ádám
: Márkus Ádám
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő
: Gasparik Gergő
Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása
: Pribelszki Dorka Adrienn
: Pribelszki Dorka Adrienn
Munkavállalói elégedettség és munka-magánélet egyensúly a betöltött pozíció függvényében
: Téglás Blanka
: Téglás Blanka
A Kaméleon Reklám marketingkommunikációs tevékenységének szerepe a piaci pozíció megerősítésében
: Tupi Bernadett
: Tupi Bernadett
Wine and health
: Horváth Vivien
: Horváth Vivien
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
E-Fit social média marketing
: Tóth Edina
: Tóth Edina
Budapest Marriott Hotel üzletági versenyhelyzetének vizsgálata
: Burucz Nóra
: Burucz Nóra
A wellness és gyógyászati recepció működése és felépítése
: Koller Alexa
: Koller Alexa
Health Tourism, West-Balaton Region, home of the health and wellness
: Tarsoly Nóra
: Tarsoly Nóra
A Wellness és Fitness előnyei a Danubius Hotel Heliaban
: Drótos Lilla Anna
: Drótos Lilla Anna
A Hapag-Lloyd Hajóstársaság stratégiai lépései a piaci pozíció megerősítése érdekében
: Pataki Gábor
: Pataki Gábor
Az egyetemistáknak szervezett rendezvények Salgótarjánban
: Juhász Mirjam Daniella
: Juhász Mirjam Daniella
A központilag szervezett fuvarok problémái
: Deák Enikő
: Deák Enikő
Marriott Bonvoy™ hűségprogram a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont szállodában és a Le Club hűségprogram a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában összehasonlítása
: Buzás Réka
: Buzás Réka
Pénzügyi pozíció megítélésének lehetőségei és gyenge pontjai az éves beszámoló adatai alapján
: Pilisi Endre
: Pilisi Endre
A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában
: Kapitány Kármen
: Kapitány Kármen
Marriott Executive Apartments bemutatása
: Merbler Dóra
: Merbler Dóra
The Development of Tourism in Azerbaijan Health and Wellness Tourism Health and Wellness Tourism in Azerbaijan
: Mursalli Shamsiyya
: Mursalli Shamsiyya
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Nguyet Phung Linh
Published: (2024)
: Nguyet Phung Linh
Published: (2024)
"Thrifted fit-check" Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - A preliminary study
: Phung Nguyet Linh
: Phung Nguyet Linh
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Phung Nguyet Linh
: Phung Nguyet Linh
IVM Zrt. stratégiai központú szervezetté válása
: Tóth Anett
: Tóth Anett
Fitness terem beléptető és tagnyilvántartó rendszer bemutatása
: Ábrahám Péter
: Ábrahám Péter
Customer satisfaction survey in the Oriental Spa and Fitness Centre
: Hajnal Csilla
: Hajnal Csilla
Megváltozott fogyasztói szokások fitness blogok bemutatásán keresztül
: Kutas Andrea Virág
: Kutas Andrea Virág
Securitization of Health The COVID-19 Pandemic and the Security Council
: Torres Valencia Hilda Sacbe
: Torres Valencia Hilda Sacbe
Similar Items
-
Egy új ötlet megvalósítása a Szofi’s
: Kerti Zsófia Viktória -
Recepciós gyakornokként a Hotel Moments-ben
: Fitt Máté -
A recepció tevékenysége a szállodában
: Farkas Levente -
Az Ajurvéda turizmus széleskörű bevezetésének lehetősége hazánkban - Egy indiai gyógyturisztikai Best Practice, az Apollo-csoport ötlete alapján
: Szavlik Fruzsina -
Budapest Marriott Hotel piaci helyzete 2008-tól napjainkig Új brand bevezetésének lehetősége hazánkban
: Angyal Petra