A social media szerepe a CPI Hotels Hungary szállodacsoporton belül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mihók Eszter
Other Authors: Oláh Péter Károly
Kulcsszavak:biztonság
business marketing
clienting (ügyfélközpontú marketing)
internet hatása
online marketing
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40270
Description
Abstract:Kutatásom fő témája és vizsgálata a social media szerepe volt a CPI Hotels Hungary és Europeum szállodacsoportjain belül. A kezem alá tartozott a Mamaison Residence Izabella Budapest apartmanszálloda; a Mamaison Andrássy Hotel Budapest, amely boutique szállodaként van nyilvántartva, illetve a Blaha Lujza térnél található Courtyard by Marriott Budapest City Center is, amely a CPI Hotels Europeum Kft. részét képezi. Munkám során mind a három szállodát külön egységként kezeltem, kiemelkedően a Courtyard-ot, hiszen ott szigorúan vették a bejegyzések minőségét a Marriott érdekeltsége miatt. Fontosnak tartottam megmutatni a két Mamaison szálloda egyediségét, mert bár sok közös van bennük, de szerettem volna ettől függetlenül külön individuumként kezelni őket.A téma fontossága nem megkérdőjelezhető, hiszen a social media igencsak populáris és feltörekvő szerepben van a különböző szállodaláncok és cégek körében is. Az online térben való jelenlét óriási előnyökkel jár, hiszen a mai ember nagyon ritkán tájékozódik a helyszínen. Sokkal inkább szeret előre tudakozódni és arra a legjobb hely az internet, azon belül is a véleménynyilvánító oldalak. Számos bejegyzés, kulisszaképek és észrevétel érhető el pár kattintással. Jelentőségteljes szereppel bír az is, hogy a cég mit és hogyan kommunikál magáról. Ki a célcsoportja, milyen hatást szeretne kiváltani és ezt hogyan éri el a social media keretein belül. Többek között ezekre kerestem a válaszokat munkám során a hatékonyság növelésének érdekében.