A social media szerepe a CPI Hotels Hungary szállodacsoporton belül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mihók Eszter
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Kulcsszavak:biztonság
business marketing
clienting (ügyfélközpontú marketing)
internet hatása
online marketing
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40270

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40270
005 20220725170945.0
008 220725suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mihók Eszter 
245 1 2 |a A social media szerepe a CPI Hotels Hungary szállodacsoporton belül  |c Mihók Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kutatásom fő témája és vizsgálata a social media szerepe volt a CPI Hotels Hungary és Europeum szállodacsoportjain belül. A kezem alá tartozott a Mamaison Residence Izabella Budapest apartmanszálloda; a Mamaison Andrássy Hotel Budapest, amely boutique szállodaként van nyilvántartva, illetve a Blaha Lujza térnél található Courtyard by Marriott Budapest City Center is, amely a CPI Hotels Europeum Kft. részét képezi. Munkám során mind a három szállodát külön egységként kezeltem, kiemelkedően a Courtyard-ot, hiszen ott szigorúan vették a bejegyzések minőségét a Marriott érdekeltsége miatt. Fontosnak tartottam megmutatni a két Mamaison szálloda egyediségét, mert bár sok közös van bennük, de szerettem volna ettől függetlenül külön individuumként kezelni őket.A téma fontossága nem megkérdőjelezhető, hiszen a social media igencsak populáris és feltörekvő szerepben van a különböző szállodaláncok és cégek körében is. Az online térben való jelenlét óriási előnyökkel jár, hiszen a mai ember nagyon ritkán tájékozódik a helyszínen. Sokkal inkább szeret előre tudakozódni és arra a legjobb hely az internet, azon belül is a véleménynyilvánító oldalak. Számos bejegyzés, kulisszaképek és észrevétel érhető el pár kattintással. Jelentőségteljes szereppel bír az is, hogy a cég mit és hogyan kommunikál magáról. Ki a célcsoportja, milyen hatást szeretne kiváltani és ezt hogyan éri el a social media keretein belül. Többek között ezekre kerestem a válaszokat munkám során a hatékonyság növelésének érdekében. 
695 |a biztonság 
695 |a business marketing 
695 |a clienting (ügyfélközpontú marketing) 
695 |a internet hatása 
695 |a online marketing 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Oláh Péter Károly  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40270/1/Mih%C3%B3k%20Eszter%20CPI%20Hotels%20Hungary%20Projektmunka%202022.%20m%C3%A1jus.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40270/2/Mih%C3%B3k%20Eszter%20CPI%20Hotels%20Hungary%20Projektmunka%202022.%20m%C3%A1jus.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40270/3/Mih%C3%B3k%20Eszter%20CPI%20Hotels%20Hungary%20Szakmai%20helysz%C3%ADn%20bemutat%C3%A1sa.pdf  |z Dokumentum-elérés