A Rozmaring Kertvendéglőn belüli konfliktusok gyakorisága és azok kezelési módszerei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pásztor Andrea
További közreműködők: Karakasné Morvay Klára
Kulcsszavak:konfliktuskezelés
konfliktusok
Rozmaring Kertvendéglő
vendéglátás
vezetés felelőssége
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40274
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám témája a konfliktusok kialakulás és azok kezelési módszerei a Rozmaring Kertvendéglőn belül volt. A szakirodalmi áttekintésben megismertettem az olvasókkal a konfliktusok típusait, lehetséges kiváltó okait és azok kezelési stílusait. Ezzel átfogóbbá és érthetőbbé téve a konfliktusok megértését és fontosságát. Mindemellett az elvégzett interjúk és kitöltött tesztek is egy szélesebb perspektívát nyújtottak a témáról. Elmondható a Rozmaring Kertvendéglőről, hogy egy nagyon családias, barátságos és összetartó csapat dolgozik ott. Viszonylag kevés konfliktussal kell szembenézniük nap, mint nap, de ha kell is könnyedén túltudnak lendülni rajta. Az elkészített interjúk olyan helyzetekre és szituációkra világítottak rá, miszerint beigazolódott számomra, hogy nagyon fontos milyen környezetben kell dolgoznunk, hiszen ez kihatással lehet nem csak a munkahelyi, de a mindennapi életünkre és teljesítményünkre egyaránt. Érdekesnek találtam, hogy a mai verseny- és teljesítményorientált világban az emberek kevésbé versengő magatartást vesznek fel, sokkal inkább törekednek a probléma megoldására, kompromisszumkötésre, vagy inkább elkerülik a problémát, alkalmazkodnak hozzájuk.