A minőségi ügyfélkezelés az Extreme Digital- eMAG Kft-nél
Saved in:
Main Author: | Pogány Arnold |
---|---|
Other Authors: | Merliot-Almássy Dr. Eszter |
Kulcsszavak: | CRM e-kereskedelem kiemelt ügyfélkör kommunikációs politika ügyfélszolgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40275 |
Similar Items
A fizikai munkakörnyezet hatása az Extreme Digital - eMAG Kft. munkavállalóira
: Szontágh Dorina Judit
: Szontágh Dorina Judit
HR és vállalati imázs - A kiválasztási folyamat hatása a vállalat imázsára az Extreme Digital-eMAG példáján keresztül
: Drávai Viktória Dóra
: Drávai Viktória Dóra
Logisztikai folyamatok bemutatása a magyarországi eMAG vállalatánál
: Balogh Márk
: Balogh Márk
Az elektronikus kereskedelem jelene és jövője, az eMAG példáján keresztül bemutatva
: Kántor Máté
: Kántor Máté
A gépi tanulás alkalmazása az e-kereskedelmi tevékenység támogatására az Extreme Digital Zrt. internetes áruházában
: Pomaházi Bálint
: Pomaházi Bálint
„Azért a víz az úr!” – Platformgazdasági modell versenyképességének elemzése a XXI. századi fogyasztói magatartás trendjeivel és kihívásának bemutatása az eMAG esetpéldáján keresztül a KKV-k számára
: Iván Dávid
: Iván Dávid
Ügyfélkezelés a Med-Hom Bt-nél
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
Ügyfélkezelés a Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zrt.-nél
: Bostay Kinga
: Bostay Kinga
Az ügyfélkezelés és rendszerei
: Fodor Nóra
: Fodor Nóra
Extrém turisztikai desztinációk
: Kudlák Adrienn
: Kudlák Adrienn
Extrém események marketingje
: Illés Renáta
: Illés Renáta
Motiváció az extrém sportturizmusban
: Hegyes Lilla
: Hegyes Lilla
Extreme Growth a Dream or a Danger - The conditions and challenges of extreme growth in a commercial company based upon the example of Scitec Nutrition
: Kovácsi Dorina Anna
: Kovácsi Dorina Anna
A Cafeteria rendszer Motivációs ereje Generációnként A MAG Hungary Kft-nél
: Pásztor Éva
: Pásztor Éva
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Takács Dóra
: Takács Dóra
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Murár Fanni
: Murár Fanni
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Miklósovics Nikolett
: Miklósovics Nikolett
Ügyfélkezelés gyakorlata és szerepe a Lakáskezelő Építőipari és Szolgáltató Kft.-nél
: Szabó Sándor
: Szabó Sándor
GeoMag Water Kft. marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Nagy-Kékesi Katinka Veronika
: Nagy-Kékesi Katinka Veronika
Online kereskedelem alakulása, trendjei. EMAG marketplace működése, sikertényezői.
: Kajdács Ákos
: Kajdács Ákos
MagNet Bank létezésének indoklása
: Lakatos Barbara
: Lakatos Barbara
Versenypiaci ügyfélkezelés a Magyar Telekomnál
: Nagyistók Rebeka
: Nagyistók Rebeka
Ügyfélkezelés a streaming szolgáltatások világában
: Barkóczi Lili
: Barkóczi Lili
Extrém motivációjú utazások Droghasználat és a drogturizmus jelensége
: Kálmán Orsolya Gerda
: Kálmán Orsolya Gerda
Az általános ügyfélkezelés és ügyfélpanaszok kezelése
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
Extrém szálláshelyek a XXI. században
: Kolarovszki Eszter
: Kolarovszki Eszter
Kiemelt ügyfélkezelés egy multinacionális vállalaton keresztül
: Petrovic István
: Petrovic István
Minőségi termelés az állami szférában
: Vida Flóra
: Vida Flóra
Extrém sport lehetőségek Ausztria, Tirol tartományban
: Jescheta Dóra
: Jescheta Dóra
Életem a Manta Digitál Kft-nél
: Wágner Vanda
: Wágner Vanda
Marketingkommunikációs stratégiák a gyakorlatban - MagNet Bank
: Havas Ottó Roland
: Havas Ottó Roland
Az ügyfélkezelés folyamatának ismertetése egy online marketing ügynökségnél
: Nemes Bettina
: Nemes Bettina
Internet technology and e-commerce in the digital economy
: Mihajlovic Nikola
: Mihajlovic Nikola
Digitalizáció és a minőségi ügyfélkiszolgálás
: Fekete Kálmán
: Fekete Kálmán
A vasúti személyszállítás minőségi fejlesztése
: Bőr József János
: Bőr József János
Extrém vendéglátóegységek napjainkban Budapesten, kiválasztott helyszínek alapján
: Iványi Dóra Száva
: Iványi Dóra Száva
Ügyfélkezelés fontossága a számviteli szolgáltatást nyújtó vállalatok esetében
: Horváth Bettina Tímea
: Horváth Bettina Tímea
Vállalati ügyfélkezelés és számlavezetési folyamatok a Budapest Banknál
: Boros Petra Krisztina
: Boros Petra Krisztina
A Tök-Mag 2003. Kft. marketing tervének megvalósítása az online értékesítés tükrében
: Hideg Vanessza
: Hideg Vanessza
Similar Items
-
A fizikai munkakörnyezet hatása az Extreme Digital - eMAG Kft. munkavállalóira
: Szontágh Dorina Judit -
HR és vállalati imázs - A kiválasztási folyamat hatása a vállalat imázsára az Extreme Digital-eMAG példáján keresztül
: Drávai Viktória Dóra -
Logisztikai folyamatok bemutatása a magyarországi eMAG vállalatánál
: Balogh Márk -
Az elektronikus kereskedelem jelene és jövője, az eMAG példáján keresztül bemutatva
: Kántor Máté -
A gépi tanulás alkalmazása az e-kereskedelmi tevékenység támogatására az Extreme Digital Zrt. internetes áruházában
: Pomaházi Bálint