Művészeti oktatás és önismeret sajátos nevelési igényű kiskamaszok számára
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | alkotás kreativitás nyitottság öngondoskodás önismeret |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40278 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg40278 | ||
| 005 | 20220725170957.0 | ||
| 008 | 220725suuuu hu o 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Nagy Katalin | |
| 245 | 1 | 0 | |a Művészeti oktatás és önismeret sajátos nevelési igényű kiskamaszok számára |c Nagy Katalin |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a A magyar iskolarendszerben a kreativitás gyakran teljesen háttérbe szorul, pedig ez a készség nélkülözhetetlen az élethez. Nem tudjuk elégszer hangsúlyozni, hogy a mai társadalom – lélektani helyzetben milyen nagy jelentősége van a gyerekek mentálhigiénés támogatásának. Az egyik fő vonal, amely mentén haladni szeretnék az önismereti úton a gyerekekkel, az az érzelmi kompetenciák növelése: saját és mások érzéseinek dekódolására való képesség fejlesztése. A másik aspektus pedig az öngondoskodás, mint önerősítés. Ez a hétköznapi, ám létfontosságú készséget játékos gyakorlatokkal sajátíthatják el a gyerekek. | |
| 695 | |a alkotás | ||
| 695 | |a kreativitás | ||
| 695 | |a nyitottság | ||
| 695 | |a öngondoskodás | ||
| 695 | |a önismeret | ||
| 700 | 1 | |a Kozma Krisztina |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40278/1/2022.04.25_Nagy%20Katalin.docx.pdf |z Dokumentum-elérés |