A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei a B2Sky utazási iroda példája kapcsán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mészáros Péter Pál
További közreműködők: Sipos Erika
Kulcsszavak:marketing
marketingkommunikáció
reklám
turizmus
utazási iroda
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40283

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40283
005 20220725171002.0
008 220725suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mészáros Péter Pál 
245 1 2 |a A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei a B2Sky utazási iroda példája kapcsán  |c Mészáros Péter Pál  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A turizmus az egyik legnagyobb szolgáltatási szektor a világon. Sok területe létezik, amelyet számos ponton megvizsgálhatunk. Ebben a világban sok szereplő létezik. Az utazók, vagy pontosabban a fogyasztók egyfajta élményt szeretnének átélni. A turizmus, kutatási terü-letként való megjelenéséről az 1960-as évektől tudunk beszélni. A turizmus világa egy összetett rendszer, ahol több tudományágat fedezhetünk fel. Nemcsak több tudományága van, hanem több területe is. Megemlíthetjük a területben a szállodákat, utazási irodákat, rendezvényszerve-zést, non profit cégeknek a működését. Ebből az óriási szeletből az utazási irodával foglalko-zom, hiszen ott töltöttem a szakmai gyakorlatomat és a dolgozatomnak is ez a fő csapás iránya. A turizmusban a marketingnek igen fontos szerepe van. Egy szolgáltatást ugyanolyan fontos értékesíteni, mint egy terméket. Ezért határoztam el, hogy az utazási iroda marketingkommu-nikációjának jelentőségét, eszközeit és hatékonyságát vizsgálom meg.Ebben a világban fontos az alapfogalmakat áttekinteni és a háttértörténetet tisztázni (utazó, uta-zási iroda, kiránduló, turista, turizmus marketingkommunikáció, online marketing, fogyasztói trendek). A dolgozatomat a B2Sky utazási irodán keresztül mutatom be. A kutatásom primer illetve szekunder forrásra épül. A primer, azaz az elsődleges kutatás által szerzett információ a cégvezetővel lefolytatott interjú. A másodlagos forrásom, azaz a szekunder forrás, a különböző szakirodalmak, prezentációk, cikkek áttekintése és feldolgozása. A projektmunkám a beveze-téssel kezdődik, utána a marketingkommunikációval, cégbemutatással, reklámtevékenységgel, primer kutatással, ajánlással folytatódik. Végül az összefoglalással, a felhasznált irodalommal, és az internetes forrással zárul.További célom, hogy megtudjam, milyen lépéseket lehet tenni a sikeresség érdekében. 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a reklám 
695 |a turizmus 
695 |a utazási iroda 
700 1 |a Sipos Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40283/1/M%C3%A9sz%C3%A1ros_P%C3%A9ter_P%C3%A1l_Foszk_Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés