Az üzleti klubok működése és jelentősége a Gastro Business Club példáján
Elmentve itt :
Szerző: | Motyovszki Noémi |
---|---|
További közreműködők: | Szeidl Klaudia |
Kulcsszavak: | élményprogram kapcsolatépítés networking rendezvényszervezés üzleti klub |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40293 |
Hasonló tételek
RENDEZVÉNYSZERVEZÉS JELENTŐSÉGE A CACTUS JUICE GASTRO PUB MŰKÖDÉSÉBEN
: Schaller Zsófia
: Schaller Zsófia
Sportgazdaságtan( NB1-es klubok gazdasági működése
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Sportgazdaságtan ( NB1-es klubok gazdasági működése)
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
The impact of gastro blogs on home cooking
: Haraszti Eszter
: Haraszti Eszter
A labdarúgó klubok működése számviteli megközelítésben, egy kis nemzetközi kitekintéssel
: Vincze Péter
: Vincze Péter
The effects of Dining Guides and Hungarian gastro blogs on customers’ behaviour
: Balog Anna
: Balog Anna
The investigation of gastro vlogs - Food vloggers and their impact on culinary tourism
: Ludányi Zsolt Ferenc
: Ludányi Zsolt Ferenc
Sport klubok gazdasági tevékenységei
: Szakács Gyula
: Szakács Gyula
A magyar futsal klubok sportszponzorációja
: Nyeste Ágnes
Megjelent: (2013)
: Nyeste Ágnes
Megjelent: (2013)
A merchandising jelentősége a külföldi- és a hazai labdarúgó-klubok bevételi forrásaiban
: Jaksa István
Megjelent: (2007)
: Jaksa István
Megjelent: (2007)
Labdarúgó klubok üzleti modelljei, stratégiái és a COVID-19 globális hatása a futballra
: Ballus Norbert Szabolcs
: Ballus Norbert Szabolcs
Wellness részlegek működése és jelentősége az üzleti szállodákban, az InterContinental Budapest***** példáján keresztül
: Kerschner Kamilla
: Kerschner Kamilla
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő
: Kopjári Gergő
Privát klubok és speakeasy bárok szolgáltatás designjának elemzése
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
A dabasi nyugdíjas klubok által kínált művelődési lehetőségek
: Kajliné Ludányi Margit
: Kajliné Ludányi Margit
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel
: Dénes Ábel
Az utazásközvetítő irodák sikeressége a Passport Club utazási iroda példáján
: Kenéz Petra
: Kenéz Petra
A labdarúgó átigazolási piac árai, és az árak hatása a klubok magatartására
: Czirják Dániel
: Czirják Dániel
A Club Tihany marketingtevékenységének elemzése
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
CSR a ClubTihany Resortban
: Csonka Cintia
: Csonka Cintia
A szállodai vendéglátás tevékenységének bemutatása a Petneházy Club Hotel példáján keresztül
: Gnandt Tamás István
: Gnandt Tamás István
Az e-business üzleti modellek Magyarországon
: Sipos Barnabás
: Sipos Barnabás
A Ferencvárosi Torna Club marketingtevékenységének bemutatása
: Magyar Norbert
: Magyar Norbert
A Continental Citygolf Club marketingtevékenységeinek vizsgálata
: Lanczki Petra
: Lanczki Petra
Társadalmi felelősségvállalás a Club Tihany Resortban
: Csonka Cintia
: Csonka Cintia
Global and local features of the Sport Economy A Comparison of the British Arsenal Football Club and the Hungarian Ferencvárosi Torna Club
: Faller András
: Faller András
Rendezvényszervezés és -lebonyolítás a Petneházy Club Hotelben, egy konkrét rendezvény példáján keresztül
: Üveges Péter Attila
: Üveges Péter Attila
Research of the Profitable Operation of an Equestrian Club in Hungary
: Biró Luca
: Biró Luca
Az IT audit jelentősége, működése és szerepe banki környezetben
: Kovács Konrád
: Kovács Konrád
A Bitcoin rendszerének működése és gazdasági jelentősége
: Kiss Viktor
: Kiss Viktor
NB1 és NB2-es futball klubok utánpótlás-nevelésének költség szempontú vizsgálata
: Pogácsás János
: Pogácsás János
Versenytárselemzés a Passport Club Utazási Iroda gyakorlatában
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Virtuális közösségek a Bulissimo Club bemutatásán keresztül
: Zeke Andrea
: Zeke Andrea
A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása
: Sas Dalma Magdolna
: Sas Dalma Magdolna
Az üzleti turizmus jelentősége Magyarországon a Continental Hotel Budapest**** példáján keresztül
: Gerzsenyi Beatrix
: Gerzsenyi Beatrix
Az InterContinental Budapest Club Lounge bemutatása és SWOT-elemzése
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
A Szaletly Étterem és a Club Tihany itallapjainak összehasonlítása
: Ház Bálint Gergely
: Ház Bálint Gergely
Le financement des clubs de handball en Hongrie
: Gajnok Liliána
: Gajnok Liliána
A magyar NB1-es labdarúgó klubok marketing stratégiájának elemzése a Szombathelyi Haladás csapatán keresztül bemutatva
: Hegyi Zsolt
: Hegyi Zsolt
Üzleti modellek a hálózati gazdaságban. Az üzleti modell fejlődése. E-business vállalkozás üzleti modelljének kritikai bemutatása.
: Diószegi Dávid
: Diószegi Dávid
Hasonló tételek
-
RENDEZVÉNYSZERVEZÉS JELENTŐSÉGE A CACTUS JUICE GASTRO PUB MŰKÖDÉSÉBEN
: Schaller Zsófia -
Sportgazdaságtan( NB1-es klubok gazdasági működése
: Farkas Balázs -
Sportgazdaságtan ( NB1-es klubok gazdasági működése)
: Farkas Balázs -
The impact of gastro blogs on home cooking
: Haraszti Eszter -
A labdarúgó klubok működése számviteli megközelítésben, egy kis nemzetközi kitekintéssel
: Vincze Péter