A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
Saved in:
Main Author: | Máté Bálint |
---|---|
Other Authors: | Kozák Dr. Tamás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 21. század digitalizáció e-kereskedelem e-marketing - elektronikus marketing elektronikus vásárlás - online vásárlás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40295 |
Similar Items
Élmények vonzásában
: Keresztes Csaba
: Keresztes Csaba
Fenntarthatósággal kapcsolatos ruhavásárlási szokások
: Vereb Dóra
: Vereb Dóra
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina
: Balogh Eleni Krisztina
A fitnesz influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
A férfi és női ruhavásárlási szokások
: Náhóczki Donát
: Náhóczki Donát
A kávézás termékélményének kutatása
: Bálint Péter
Published: (2013)
: Bálint Péter
Published: (2013)
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Fogyasztói magatartás, avagy a ruhavásárlási szokások alakulása
: Bocskor Nikolett
: Bocskor Nikolett
Online ruhavásárlási szokások vizsgálata korreláció- és regressziószámítással
: Kádár Vanda
: Kádár Vanda
A koronavírus hatása a magyarországi online élelmiszer-vásárlási szokásokra
: Palánki Bence
: Palánki Bence
A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Nyomtató vásárlási szokások a digitaliztáció hatására
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
A megváltozott fogyasztói szokások a vendéglátásban a Covid hatására
: Beöthy Barbara
: Beöthy Barbara
A fenntarthatóság szerepe a Z generáció ruhavásárlási szokásaiban
: Mecséri Kata Márta
: Mecséri Kata Márta
A gyermekkori élmények hatása a felnőttkori utazási döntésekre
: Ócsai Abigél Szófia
: Ócsai Abigél Szófia
Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
: Vízkeleti Orsolya
: Vízkeleti Orsolya
Különleges élmények, szubkultúra a vendéglátásban - Lakáséttermek helyzete Magyarországon
: Ványi Dalma Lili
: Ványi Dalma Lili
Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban
: Vincze-Pál Alexandra
: Vincze-Pál Alexandra
A Covid hatására megváltozott fogyasztói magatartás jelentette kihívások a vállalatoknak
: Gombos Vilmos Patrik
: Gombos Vilmos Patrik
Személyes vásárlási szokások vizsgálata a Pepco áruházakban, pandémia és az infláció hatása a vásárlási szokásokra
: Laky Andrea
: Laky Andrea
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika
: Gürtler Erika
A reklámok befolyásoló hatása a vásárlási szokásokra és a mentális egészségre
: Mundi Hella
: Mundi Hella
Olvasási módok megváltozása a digitalizáció hatására
: Lombárszki Tímea
: Lombárszki Tímea
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
A marketing rugalmas változása a digitalizáció hatására
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
A posztmodernitás megjelenése az utazás, a kalandok és élmények világában
: Szombathelyi Flóra
: Szombathelyi Flóra
Orosz-ukrán háború hatására megváltozott logisztikai folyamatok a Dunakeszi Járműjavító Kft. esetében
: Lámfalusi Bence
: Lámfalusi Bence
A Vision Express arculatfrissítésének kutatása
: Seprős Dzsenifer
: Seprős Dzsenifer
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla
: Mohi Csilla
A digitalizáció hatása a bankolási szokásokra a koronavírus járványt is figyelembe véve
: Oczot Nikolett
: Oczot Nikolett
"A Pesti Lámpás felvillanyozása" avagy Hogyan maradjunk talpon a válság hatására megváltozott környezetben?
: Bajnok Zsófia
: Bajnok Zsófia
A kereskedelmi üzleti modell átalakulása a digitalizáció hatására
: Szabó Gréta
: Szabó Gréta
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta
: Krakovszky Gréta
Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére
: Fejérvári Noémi
: Fejérvári Noémi
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
A pandémia hatására megváltozott ügyféligények és üzleti modell innováció a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Kuborczik Virág
: Kuborczik Virág
Családi vállalkozások kutatása a Budapesti Gazdasági Egyetemen
: Radácsi László, et al.
Published: (2022)
: Radácsi László, et al.
Published: (2022)
A Covid-19 pandémia és az azt követő gazdasági válság hatása a hazai személygépjármű vásárlási szokásokra
: Guba Bercel Zoltán
: Guba Bercel Zoltán
Similar Items
-
Élmények vonzásában
: Keresztes Csaba -
Fenntarthatósággal kapcsolatos ruhavásárlási szokások
: Vereb Dóra -
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina -
A fitnesz influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora -
A férfi és női ruhavásárlási szokások
: Náhóczki Donát