A Magyar Posta marketinglehetőségei a lakossági ügyfelek befolyásolására a csomagküldő szolgáltató kiválasztásánál
Saved in:
Main Author: | Kanász-Nagy Péter |
---|---|
Other Authors: | Hlédik Dr. Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Magyar Posta, posta, csomag, csomagküldő, marketinglehetőségek, lakossági ügyfelek, befolyásolás, csomagküldő szolgáltató |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4030 |
Similar Items
A Reklámok hatása a fogyasztók érzelmi befolyásolására
: Béres Zsófia
: Béres Zsófia
Lakossági ügyfelek bankolási metodikája
: Szabó Fruzsina
: Szabó Fruzsina
Egy klasszikus újjászületése - Az e-könyvek piacának marketinglehetőségei
: Horváth Kata Anna
: Horváth Kata Anna
A Magyarországon levő lakossági ügyfelek elektronikus bankolási szokásainak vizsgálata
: Beszedics Balázs
: Beszedics Balázs
Az IT-szféra bankszektort fenyegető csalásai a lakossági ügyfelek körében
: Sike Marcell
: Sike Marcell
A hitelintézetnél igénybevett lakossági hitelek típusai, kihelyezései és az ügyfelek
: Tassi Mónika
: Tassi Mónika
Banki fizetéskönnyítési programok lakossági ügyfelek részére a gazdasági válság tükrében
: Kikl Fanni Alexandra
: Kikl Fanni Alexandra
A Magyar Posta logisztikai informatikája
: Elek Ágnes
: Elek Ágnes
A Magyar Posta Zrt. innovációja a 21. században
: Nagy Ildikó
: Nagy Ildikó
Minőségmenedzsment a Magyar Posta Zrt-nél
: Kocsis Emese
: Kocsis Emese
A Magyar Posta Zrt. flottamenedzsment rendszere
: Molnár Anna Zsófia
: Molnár Anna Zsófia
A csomagküldő kereskedés és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatás jogi szabályozásának kapcsolata
: Hámori Antal
Published: (2005)
: Hámori Antal
Published: (2005)
A vásárlói szokások és az online marketing sajátosságainak vizsgálata a hazai csomagküldő szolgáltatások vonatkozásában
: Nagy Gabriella Andrea
: Nagy Gabriella Andrea
Kormányablak az ügyfelek szemüvegén keresztül
: Jóna Péter
: Jóna Péter
A Magyar Posta Zrt. távmunka rendszerének vizsgálata
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Szakmai gyakorlatom a Magyar Posta Zrt.-nél
: Újvári Laura
: Újvári Laura
A Magyar Posta Zrt. informatikai beszerzési folyamata
: Vitéz Bálint Tamás
: Vitéz Bálint Tamás
Szervezeti kultúra a Magyar Posta Zrt.-nél
: Szinger Szilvia
: Szinger Szilvia
Magyar Posta Zrt. készpénzforgalma, a postahivatalok készpénzellátása
: Szocsevka Balázs
: Szocsevka Balázs
A hatékonyság és a számvitel összefüggései a postai, csomagküldő szolgáltatásokat végző vállalkozások esetében
: Keresztesi Klaudia
: Keresztesi Klaudia
Társadalmi felelősségvállalás a CIB Bank Zrt.-nél és jelentőségének vizsgálata a lakossági ügyfelek körében
: Diószegi Anna
: Diószegi Anna
Hogyan alkalmazkodott a Magyar Posta Zrt. a piacnyitáshoz
: Lakatos Gyula
: Lakatos Gyula
Előzetes Projekt Tervezés a Magyar Posta Zrt.-nél
: Brunner Zsolt
: Brunner Zsolt
A Magyar Posta Zrt. arculatának és hírnevének vizsgálata
: Buza Laura
: Buza Laura
Vezetői kompetenciák fejlesztése a Magyar Posta Zrt.-nél
: Kuczogi Fanni
: Kuczogi Fanni
A Magyar Posta Zrt. tevékenységének értéklánc szemléletű vizsgálata
: Németh Adrienn
: Németh Adrienn
Naya Lifestyle Clinic életmódklinika piacralépésének megvalósíthatósági tanulmánya és marketinglehetőségei az egészséges életmód fontosságának vizsgálatán keresztül
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
Innovatív fizetés, innovatív ügyfelek?
: Geszti Réka Kriszta
: Geszti Réka Kriszta
A Posta Biztosító Gálák Evolúciója
: Máté Fanni
: Máté Fanni
A Magyar Posta Zrt.társadalmi felelősségvállalásának helye és szerepe
: Gáll Andrea
: Gáll Andrea
Telekom ügyfelek online vásárlási szokásai
: Babucs Nikolett
: Babucs Nikolett
A Magyar Posta Zrt. Hírlap Igazgatóság költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Nagy Norbert
: Nagy Norbert
Belső rendezvények szerepe és hatékonysága a Magyar Posta Zrt-nél
: Pazár Ágnes Kinga
: Pazár Ágnes Kinga
Megváltozott munkaképességű személyek foglalkoztatásának bemutatása a Magyar Posta Zrt-nél
: Somogyi Dóra
: Somogyi Dóra
Az agilis projektmenedzsment implementálásának kihívásai a Magyar Posta Zrt.-nél
: Juhos Patrik
: Juhos Patrik
Y generációs ügyfelek támogatása coaching folyamattal
: Ulcz Helga
: Ulcz Helga
Az ügyfelek elégedettségére és lojalitására ható tényezők elemzése a Magyar Telekomnál
: Ferencz Viktória Veronika
: Ferencz Viktória Veronika
Az üzleti kockázatok kezelése a Magyar Posta Zrt. példáján keresztül bemutatva
: Dániel Krisztina
: Dániel Krisztina
Az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a banki kondíciókról
: Horvátits Viktória Johanna
: Horvátits Viktória Johanna
Az öngondoskodás szerepe és jelentősége a Magyar Posta Biztosító termékein keresztül bemutatva
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
Similar Items
-
A Reklámok hatása a fogyasztók érzelmi befolyásolására
: Béres Zsófia -
Lakossági ügyfelek bankolási metodikája
: Szabó Fruzsina -
Egy klasszikus újjászületése - Az e-könyvek piacának marketinglehetőségei
: Horváth Kata Anna -
A Magyarországon levő lakossági ügyfelek elektronikus bankolási szokásainak vizsgálata
: Beszedics Balázs -
Az IT-szféra bankszektort fenyegető csalásai a lakossági ügyfelek körében
: Sike Marcell