A Front Office tevékenység elemzése a Kreinbacher Birtok példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Szücs Enikő |
---|---|
Other Authors: | Fábián Tamás |
Kulcsszavak: | borászat fine dining recepció szálloda vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40309 |
Similar Items
A Kreinbacher Birtok marketingstratégiája
: Surdy Emese Luca
: Surdy Emese Luca
Tradicionális pezsgők piaci helyzete és marketingje a Kreinbacher Birtok nézőpontján keresztül
: Jankovics Simon
: Jankovics Simon
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
Kommunikációs szituációk elemzése a Front Office tevékenység során
: Fehér Aliz
: Fehér Aliz
A front office tevékenysége az Intercontinental Budapestben
: Miskolczi Bence
: Miskolczi Bence
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Pezsgőmarketing és a Laposa Birtok
: Kobzi Kitti
: Kobzi Kitti
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A somlói Kreinbacher márka piaci pozíciója a magyar pezsgőpiacon
: Bene Laura Hedvig
: Bene Laura Hedvig
Bormarketing és a márkaépítés szerepe a Laposa Birtok példáján bemutatva
: Angyal Orsolya
: Angyal Orsolya
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A kastélyturizmus versenyképességének elemzése a Hercegasszony Birtok esettanulmánya mentén
: Bauerné Pál Zsófia Mária
: Bauerné Pál Zsófia Mária
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám
: Dávid Ádám
A Front Office tevékenységének bemutatása a Callas House példáján keresztül
: Varró Dóra Eszter
: Varró Dóra Eszter
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Front Office tevékenység általános elemzése és a koronavírus-járvány által generált változások vizsgálata
: Kertész-Bói Szabina Kíra
: Kertész-Bói Szabina Kíra
A Front Office mindennapos tevékenysége és betekintés a House keeping feladatköreibe
: Hendzsel Sára Eszter
: Hendzsel Sára Eszter
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
Problémakezelés a Front Office területen
: Tasi Klaudia
: Tasi Klaudia
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence
: Kohutovics Bence
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában
: Petrán Klaudia
: Petrán Klaudia
A Front Office tevékenység bemutatása és szerepe a Boscolo Residence-en belül
: Petruska Judit Petra
: Petruska Judit Petra
Front Office működése és kommunikáció
: Majoros Gábor Gergő
: Majoros Gábor Gergő
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül
: Kardos Krisztián
: Kardos Krisztián
A Front Office rendszerek bemutatása, konkrét szállodai példákon keresztül
: Kiss Henrietta
: Kiss Henrietta
A digitalizáció a Front Office területén
: Koller Alexa
: Koller Alexa
Front Office tevékenységének elemzése és az Open Reception
: Kiss Klaudia Pálma
: Kiss Klaudia Pálma
Digitális megoldások a Front Office területén
: Vincze Bence
: Vincze Bence
A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül
: Rotár Bianka
: Rotár Bianka
Similar Items
-
A Kreinbacher Birtok marketingstratégiája
: Surdy Emese Luca -
Tradicionális pezsgők piaci helyzete és marketingje a Kreinbacher Birtok nézőpontján keresztül
: Jankovics Simon -
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté -
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka -
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter