A Gottwald Hotel Kft. marketingtevékenységének elemző bemutatása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nagy Illés
Other Authors: Kovács Dr. András
Kulcsszavak:21. század
belföldi utazások
marketingkommunikáció
primer vizsgálatok
világgazdasági trendek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40313

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40313
005 20220725171034.0
008 220725suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Illés 
245 1 2 |a A Gottwald Hotel Kft. marketingtevékenységének elemző bemutatása  |c Nagy Illés  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom témája az E-kereskedelem és M-kereskedelem kis-és középvállalkozásoknál. Azért választottam ezt, mert egy olyan témát szerettem volna választani, ami releváns a mai világ tekintetében. Emiatt az online kereskedelmet választottam, amely világszerte elterjedt és mára már elengedhetetlen a kereskedelem szempontjából. A témában való érdeklődésem azzal kezdődött, hogy év elején a szakmai gyakorlati helyemen az online marketing területére kerültem egy helyi munkaközvetítő cégnél. Ezután egyértelmű volt, hogy ehhez kapcsolódó témát szeretnék választani. Mindezen befolyásoló tényezők mellett a mai világban elengedhetetlen az online kereskedelem és gondoltam, ha jobban beleásom magam a témába akkor ebből csak hasznom származhat. Ezt a témát a tatai Hotel Gottwald szálloda által nyújtott információ és a kérdőívem segítéségével dolgozom fel. Kutatásom célja, hogy az általam kiválasztott szállodában feltérképezzem az ő marketing stratégiájukat és azt a marketing kommunikációt, amit használnak a mindennapi életben az online térben. Ezeket alaposan tanulmányozva és összevetve azzal a kérdőívvel, amit elkészítettem feltárom az esetleges hiányosságokat és javaslatot teszek nekik, hogy miben lehetne változtatni. Mindezek mellett, mivel érdekel a téma szeretnék a jobb rálátás reményében még többet megtudni, hogy egy ilyen presztízzsel rendelkező szállodai egység hogyan érte el azt, ahol a napjainkban is tart.Megvizsgálva a környezeti tényezőket, a világgazdasági változásokat és a COVID helyzet álltal előidézett változásokat egy pontosabb képet tudtam alkotni a Magyarországra jellemző foglalási és üdülési szokásokról. Ezen kutatások elvégzése után és a kérdőívemre kapott válaszok elemzését követően a szakdolgozatomban feltett hipotézisre választ kaptam. 
695 |a 21. század 
695 |a belföldi utazások 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a primer vizsgálatok 
695 |a világgazdasági trendek 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40313/1/2022%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés