A Front Office tevékenységei, a vendégkör és a szállodát érintő külső hatások

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mezei Noémi
További közreműködők: Schablik Dr. Vilmos
Kulcsszavak:kapcsolattartás
koronavírus-járvány (COVID-19)
recepció
szállodaipar
vendégkör
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40314
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámban bemutatom a Danubius Hotels Group történetét, valamint a Danubius Hotel Arena tulajdonságait és jellegzetességeit, mert ebben a szállodában töltöttem a szakmai gyakorlatomat. Ezenkívül részletesen beszámoltam a recepciós munkakörről, a Front Office tevékenységeiről és az egyes műszakokról is. Továbbá megvizsgáltam  a vendégkört, hogy milyen okból szállnak meg az emberek leggyakrabban ebben a szállodában, illetve azt is megvizsgáltam, hogy az egyes szállodai részlegekkel milyen kapcsolatban állnak a recepciósok. Ezután pedig ismertettem a COVID-19 és egyéb külső tényezők hatását a szállodára nézve. Tapasztalataimon kívül a Front Office Manageremmel is készítettem egy interjút, ami által szélesebb körű betekintést kaphattam a Front Office rendszerébe és működésébe.